Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb een vraag mbt mijn Sony Klv-L32mrx1 (type scherm LDM-3210) hierop heb ik een Topfield 5000 aangesloten via scart (rgb)

Ik wil graag, omdat de kwaliteit van mijn beeld mij tegenvalt, een pc ertussen zetten en de mediabox er tussen uit.

Ik heb namelijk het id dat deze de oorzaak is van vaak blokkerig beeld (0.5 by 0.5 cm) vooral bij uitzendingen die geen breedbeeld zijn en die moeten worden uitgerekt.

De aansluiting van het scherm naar de mediabox is een standaard DVI-D aansluiting en een andere aansluiting die ik niet kan thuisbrengen. Ik denk dat deze voor de aansturing van bepaalde dingen is.

Ik heb geprobeerd het scherm rechtstreeks aante sluiten op een pc met een dvi-D aansluiting maar dit ging niet. Als ik de stekker uit de mediabox haal begint deze te knipperen en gaat het beeld "uit".

Weet iemand of het mogelijk is dit wel aan de praat te krijgen of ik een andere betere mediabox op het scherm kan aansluiten.

Alvast bedankt,

Groeten Newbier

• 4 maanden later...
Geplaatst:

probeer de native resolutie van de Sony 1280 x 768 (?) bij 60 Hz op je PC in te stellen. Volgens mij zou het wel moeten kunnen?

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

• 1 jaar later...
Geplaatst:
Iemand mischien een id hoe ik het scherm rechtstreeks kan aansturen met een pc?

via je PC-inputr kan je het scherm toch rechtstreeks aansturen. Ik gebruik die ingang zo vaak om een dvd te bekijken via mijn laptop.

Groeten , Boarder

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen