Ga naar inhoud


MAJOR BUGS IN FIRMWARE HIC103.06


Gast

Aanbevolen berichten

Vrienden,<p>Net op een duits board een commentaar van PH gelezen dat de HIC10306 serieuze problemen bevat, o.a.:

- EPG werkt slechts 4 dagen vooruit i.p.v. 7.

- Geen EPG op de Cinedome's.

- Onstabiel (veel hangups)

- Ondertitels, een keer ingeschakeld=voor altijd ingeschakeld.

- Programmanaam wordt niet volledig weergegeven in de infobox.

- Tijdverschuiving op de italiaanse kanalen.

- Enz . . . (te veel om op te noemen).<p>Vraag.

Waarom draaien wij eigenlijk ALLEMAAL met versie 3.x (gebaseerd op 10306) en gaan we niet met z'n allen terug naar 2.4 (gebaseerd op 10110)???<p>Ik heb gehoord dat de Palco's niet meer lopen op Allcam 2.4, is dit zo??? En zijn er wellicht nog andere redenen te bedenken om niet terug te gaan naar 2.4???<p>Graag jullie reactie.<p>Bij voorbaat dank,<p>Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik herken al deze problemen... behalve die epg die 4 dagen vooruit loopt, bij wie loopt die nog 4dagen vooruit? want bij toont ie maar het huidige programma en het volgende, en op de PPV kanalen kloppen de uren zelfs meestal niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

De palco's lopen gewoon op de 2.4 en waarom sommige mensen niet terug gaan naar de 2.4 omdat de 3.2 dolby digital heeft en de 2.4 niet.

Heb hier ook de bug als je 2 uitzendingen of meer bekijkt met 3.2 dan loopt de epg ook niet meer mee moet ik eerst naar een andere transponder en dan weer terug en walla de epg klopt weer (now / next).

Maar ja een mens wil wat he, word tijd dat humax maar weer een nieuwe versie lanceert.<p>Maar tussen al die bugs door loopt het wel goed hi.<p>Greetz

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...