Ga naar inhoud


Voeding schema Humax5400 ?


Gast

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand het schema van de voeding van Humax5400. Bij koudstart ( power-knop uit geweest ) heeft hij regelmatig ERROR-AC en doet dan niks meer verder. Heeft dit nooit gehad !

Mogelijks inderdaad met voeding te maken.

De Elco historie lijkt wel te kloppen, het is inderdaad namelijk zo dat deze deftig afzien in een geswitchte power supply, gezien de hoge frequenties, dus dit kan al, maar ik blijf erbij dat je zonder schema een beetje blind bezig bent.

Graag info eventueel PM of satbimbo@pandora.be

Ben wel een oude gebruiker ( Loader 1.36 ! )

Thanks in advance

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jemp, <p>No problem, je gaat gewoon naar de plaatselijke electronica handel en je haalt daar de capaciteiten van 1000uF, maar wel van 105C

en als je zeker wil spelen vervang je ook de rest.

Het schema heb je niet nodig. (nummers staan bedrukt naast de elco's en je hebt dezelfde voeding als van een L1.37)

C1/C2...100nF 275V

C3......82µF 400WV negative 85°

C4/C5...NK222M 250V

C6......103 1KV

C7......33µF 50V

C8......223J

C9/C10..1000µF 10V 105°

C13/C14.1000µF 25V 105°

C15/C16.470µF 25V 105°

C17/C18.220µF 50V 105°

C19/C20.100µF 50V 85°

C21.....1µF 50V 85°

C22/C23.NU332M 250V

C24.....8/101K 1KV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mimisiku, gaan we hier een klein beetje kinderachtig doen.

Blijkbaar zijn er nog steeds mensen die kennis en wat opsporingswerk altijd aan hun naam gekoppeld willen zien.

Als ik hier bij al die postings zulke commentaar bijzet waarvan er dingen zijn die ik zelf heb ontdekt en op dit forum zijn gekomen dan kan ik hier wel elke dag tekeer gaan.

Ik was 1 van de eerste met een 5400 en heb ook de dc op de audiouitgangen opgemerkt en bij Humax aangeklaagd en nog vele andere zaken.

Moet je hier in't vervolg een patent op alles nemen dat je schrijft??? Belachelijk gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft met kinderachtig niets te doen! Gewoon een geval van netheid. Gun het immers ook iedereen (anders had ik het niet gepubliceerd toch)? Vooral als je het lijstje letterlijk overtypt...Maar als dat er niet bij je inzit...Tsja...

Link naar reactie
Delen op andere sites

overtypen ,, nou ja, copy and paste, bespaar ik die persoon een gunst en dan wordt dit direkt afgeschildert als lijkenpikkerij. Dan had je de file maar moeten encrypteren en een copyright er moeten voor aanvragen. Als je mijn posting vorig jaar (ergens in juni) kan lezen voorspelde ik al dat de voeding wel eens voor problemen kon zorgen.........

Ik ga hier niet meer op ingaan, bewijst weer dat mensen helpen jezelf een slechte naam bezorgt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...