Ga naar inhoud


PLEASEEEEEE HELP


Gast

Aanbevolen berichten

HALLO mensen ik zoek echt nog steeds een plek in rotterdam waar ik men 5400z kan laten voorzien van de h2.08 bootloader wie o wie wil mij effe helpen a.u.b. <p>alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb een email adres van iemand gezien die doet het voor 25,--<p>is in rotterdam.<p>dit is het adres adriris@quicknet.nl <p>mail hem maar is, misschien is het wat?<p>groeten ruby

confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ritje rotjeknor- arnhem plus patchtime , 3 uur. dit is een optie, maar kijk eens bij ivan, die toppers bieden je een fantastische oplossing.<p>Van ***** in Arnhem (steen***) bieden soelaas. Maar ja ik woon in Oost NL..<p>stay satted

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm weet je zeker dat het 25 piek kost dat lijkt me erg aan de lage kant weet je het geld maakt mij niet uit dat is geen probleem maar kan deze persoon mij de garantie geven dat het hem lukt ik ga hem eens mailen <p>bedankt voor de reacties jongens ik ga hem eens mailen. <p>laterssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik heb vandaag iemand gevonden die dit doet hij vraagt er 200 piek voor is dit niet erg veel of is dit normaal voor deze prijs ik had gezegd dat het geld niks uitmaakt maar dit lijkt me erg veel of niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...