Ga naar inhoud


Humax kan daar ook 3 in 1 op?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik vroeg me eigenlijk af of je de humax 5400 ook kan ombouwen tot een ontvanger die seca, irdeto en viacces kan ontvangen, zonder dat ik voor alle coderingen een apparte module moet kopen.

Of zijn er andere oplossingen?<p>Alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi,

jajaja,

je schijnt met een humax5400 zelfs de Free To Air kanalen te kunnen kijken.<p>Dat schijn toch wel een pracht ontvanger te zijn, gemaakt door Planet Hemp laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <p>Suc 6 met lezen!<p>solly, kon het niet laten...<p>Greets<p>Jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ik de vraag toch iets anders heb geinterpreteerd zal ik een poging doen om een zinnig antwoord te geven.<p>Nee, het patchen van de Humax bespaart je geen CI module uit. Als je een originele Seca of Viaccess kaart in de interne cam stopt, zelfs met patch zal dit geen beeld opleveren en zal de kaart zelfs niet herkend worden.

Je kan de systemen wel decoderen met zelfgemaakte kaartjes die dan één en ander gaan emuleren en zo toch iets op het scherm toveren.<p>Dus als je originele kaarten wil gaan gebruiken zal je toch een CI interface moeten aanschaffen.<p>CU

Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...