Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, <p>Ik kan een humax 5400z kopen, maar er schijnt geen connector in te zitten voor het Z-Board. Ik heb laten vertellen dat dit het tweede Z type is.<p>Is er al een manier om deze aan te passen c.q. te patchen<p>Of is het niet verstandig om deze decoder te kopen.<p>Groeten

Gerard

Groetjes,

Gerard (GTB)

Geplaatst:

Neem gerust de moeite om eens het forum door te lezen dan zal je vraag zeker worden beantwoord.<p>[ 04-11-2001: Bericht gewijzigd door: Houbie ]</p>

Geplaatst:

@TeeBee,<p>Dan kan je misschien wat je hebt doorsturen naar Planet Hemp zodat hij de draad verder kan oppikken... je loopt dan wel het risico dat je geen credit zal krijgen voor het werk dat je tot nu toe gedaan hebt ...<p>CU

Red

Geplaatst:

Dr Humax.<p>Een nieuwe kopen lijkt de makelijkste weg, maar niet de goedkoopste,

ik han namelijk mijn Strong 8000 (v20) ruilen (met kleine bijbetaling) tegen z'n humax vandaar dat ik zo geinsteseerd ben in die patch.

Groetjes,

Gerard (GTB)

Geplaatst:

GTB, die ruil lijkt met niet zo slecht. Als je hem zo graag wil hebben moet je het gewoon doen. Die oplossing om hem toch te patchen laat volgens mij niet al te lang op zich wachten. Die Humax is zeker de moeite waard. cool.gif" border="0

Geplaatst:

Teebee,

De geschiedenis kennende leek het mij al niet erg waarschijnlijk dat je dat zou doorsturen naar PH wink.gif" border="0 <p>CU

Red

Geplaatst:

Gerard, eigenlijk zou ik je aanraden alleen een gepatchte decoder te kopen. Prijzen vallen nu wel mee. Ben je in een keer klaar. Wil je toch eerst wat meer info hierover kijk dan even op de site van Viewer. Daar staat veel informatie hierover. cool.gif" border="0

Geplaatst:

Ook al is het onderwerp al een aantal keer besproken vind ik dit geen manier van reageren en getuigen van weinig styl.<p>Er is op het moment geen makkelijke manier om een humax z te patchen bij welke de connector niet langer op het board zit. Men is er aan bezig om hem toch via de seriële poort te kunnen patchen. Ik denk dat je rustig er eentje kan kopen de oplossing komt echt wel. Gewoon kopen en rustig afwachten.<p>Kind regards Sebastian,-

Geplaatst:

Mijn excusses voor m'n botte impulsieve reactie. Dit kwam omdat op het moment dat deze threat werd gestart de threat precies hieronder dezelfde vraag met antwoord stond. Ik was even 'verbaasd' dat iemand een vraag steld die notabene stond.<p>Dus nogmaals sorry rolleyes.gif" border="0 , keep on smiling.

Geplaatst:

@IanPH<p>Ik je eerste berichtje even gefatsoeneerd.<p>

Niet meer doen hè laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.