pch Geplaatst: 3 maart 2005 Geplaatst: 3 maart 2005 Ik heb sinds kort een standalone dvd-recorder (Sony RDR-GX700). Nu heb ik daar opnames mee gemaakt(dvd+rw) vanaf mijn videorecorder,deze opnames zijn prima af te spelen op al mijn dvd-spelers en ook op mijn pc. Echter nu wil ik hem gaan bewerken , maar ik kan hem in de door mij gebruikte programma's (Pinnacle Expression,Intervideo Windvd Creator en TMPGEnc DVD Author) niet openen en dus niet bewerken op mijn computer! Iemand een idee wat ik moet doen of welk programma wel om kan gaan met een op een standalone dvd-recorder opgenomen dvd-bestand??? Gr. Pch.
pch Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Geplaatst: 5 maart 2005 Blijkbaar zijn er op dit forum geen mensen met een standalone dvd-recorder en worden opnamen vanaf video door hen direct aangesloten op de computer m.b.v. een capture of t.v.kaart. Is er anders iemand die mij een link kan geven naar een site/forum waar ik wel een antwoord op mijn vraag kan krijgen? Gr. Pch.
Gast Geplaatst: 6 maart 2005 Geplaatst: 6 maart 2005 heb zelf een jvc. ik kan bij het formateren kiezen tussen 2 formaten namelijk vr en videomode. alleen in videomode kan ik de rw's inlezen op de pc met bijv. dvddecrypter. ik gebruik mpeg-vcr (womble dot com) en tmpg dvd author voor het knippen en chapters maken op de pc.
pch Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Geplaatst: 7 maart 2005 Hoi, ik ben er al achter! Ik zette hem eerst op de HDD m.b.v DVD-Decrypter, en vervolgens kon geen enkel bewerkingsprogramma iets met dat bestand. Nu lees ik de DVD eerst in in het programma TMPGEnc DVD author (dus niet een bestand maar de hele dvd!) en kan er dan wel iets mee (bewerken) en pas aan het eind maakt hij er weer een DVD-bestand van (wat DVD-decrypter in het begin dus al deed!). Gr. Pch.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen