gsm Geplaatst: 3 maart 2005 Geplaatst: 3 maart 2005 Wie kan mij uitleggen hoe en met welk programma ik een zelf gemaakte AVI film kan comprimeren ? De huidige is 5,2 GB groot en dus te groot om het als een demo op mijn homepage te laten draaien. Of heeft iemand een beter of andere suggestie ?
gsm Geplaatst: 3 maart 2005 Auteur Geplaatst: 3 maart 2005 Citaat: spitter van cucusoft of ander merk ?? Bedoel je spLitter of echt spitter ? Ik heb nog nooit gehoord van spitter vandaar ! Ik heb wel cucusoft avi2dvd maar zit het daar in of moet ik een ander progje hebben ?
Morgothzz Geplaatst: 3 maart 2005 Geplaatst: 3 maart 2005 Je kan hem nog comprimeren met een codec. DivX of Xvid zijn de meest gangbare. Je kan hem ook kleiner maken door het beeld te verkleinen naar b.v 320x240 en het geluid aan te passen naar een lagere frequentie en/of bitrate. Past het nog niet in zijn geheel dan kan je hem nog opdelen in partjes. Streamend afspelen scheelt weer downloaden in zijn geheel. wmv, rm (ram,rpm) , asx en mov zijn de meest gebruikte extensies Programma's = o.a. Adobe Premiere, Main Concept Encoder. Regards 'Life Is A Joke'
sevensheaven Geplaatst: 13 maart 2005 Geplaatst: 13 maart 2005 Voor op je website,kun je er inderdaad beter een real media of zo van maken... Gebruik winavi hiermee kan je haast alles omzetten naar wat je leuk vindt. avi naar dvd,svcd vcd of naar realmedia wvm echt veel mogenlijkheden en mega snel. succes. Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Gast Geplaatst: 13 maart 2005 Geplaatst: 13 maart 2005 een splitter kijk maar bij cucusoft, kan je netjes je avi in gewenste lengte brengen en het andere deel op andere schrijf of zo maar of je dat zo wilt is de vraag ??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen