Ga naar inhoud


DST5816 naar Humax5400


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<p>Via via kan ik van iemand een Humax5400z kopen. Zelf heb ik momenteel de 5816Flips. De schotel staat uitgericht op 19.2 en blijft zo staan. Kan de Humax dan voor mij wat betekenen, meer zenders bijv. De huidig 5816 met gold functioneert verder goed. Hij vraagt voor dat ding 500,00 schijnt de nieuwe te zijn, komen daar verder nog kosten bij, of moet ik nog dingen aanschaffen?<p>Vriendelijk bedankt voor evt. reactie,

Link naar reactie
Delen op andere sites


als er voor die prijs een aston ci cam bij zit(heb je nodig voor seca) is het niet duur en ja je krijgt veel meer kanalen er bij(met de goede kaart) de t`s en de k`s en ik zal zeker een ook naar de hotb.sat gaan richten dmv bv een twinschotel want daar zitten ook veel interesanten kanalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niet van de vrachtwagen gedonderd, maar van iemand die helaas geen mogelijkheden meer ziet om met deze hobby door te gaan.<p>Krijg ik verder nu het gevoel dat de nieuwe Z uitvoering minder is dan de 5400 zonder Z.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is mogelijk om de 'Z' aan te passen en daarvan een '-Z' te maken oftewel een 'gewone' 5400. Als je vervolgens de PH +Cam in de Humax stopt heb je alleen nog een funcard + funprogger nodig met de juiste bestandjes (zal zo rond de 75 piek kosten). Dan kun je daarmee ird3to, S3ca, B3tacrypt en viacc3ss kanalen decoderen. Een dubbele lnb met een disecq switch erbij (dat kan gezien de lage kosten voor de 5400 er ook nog wel bij) dan heb je hele leuke pakketjes op de hetevogel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...