Gast Geplaatst: 3 maart 2005 Geplaatst: 3 maart 2005 als ik mijn mm in de ontvanger in steek blijft hij intializeren ook als ik de magic programmer insteek gaat het groene lampje niet aan wat is het probleem??
maxloader Geplaatst: 3 maart 2005 Geplaatst: 3 maart 2005 Heb je een Cas ?? Zoja kijk dan of die hem nog herkent, als dat zo is kun je hem gewoon opnieuw proggen. Max Live life to the Max(loader)
Gast Geplaatst: 3 maart 2005 Geplaatst: 3 maart 2005 ja die heb ik en heb hem geprobeerd om te proggen met penta 1.20 maar hij blijft intializeren ik heb hem ook op dreamload geprogd maar dat helpt niet,en als ik op connect druk in de cas interface studio soft geeft hij dat: CAM Connected Xilinx XC9536XL CPLD Version 2 detected Searching for flash... Manufacturer ID: 0x04 Device ID: 0x225B Flash: MBM29LV800B(A). ps dat is een mm 1.2 ver (kid cam).
HUNNY Geplaatst: 4 maart 2005 Geplaatst: 4 maart 2005 Ik denk dat je de verkeerde dreamload gebruikt,je moet de mbm29lv800fujitsu hebben.Die je meestal tegenkomt is voor een toshiba flash.Die van jouw is niet van toshiba.Daarom blijft je cam initialeren.(weet er geen raad mee). Gr HUNNY HUNNY
Gast Geplaatst: 4 maart 2005 Geplaatst: 4 maart 2005 max en hunny bedankt voor de reactie het is gelukt om hem in de dream load te krijgen maar hij geeft op de instellingen geen dreamload maar:penta 1.08. en ik kan hem verder niet naar penta 1.19 of 1.20 proggen of moet het weer en fi**l van fujitsu zijn?? ik werk met cas 2.
Gast Geplaatst: 4 maart 2005 Geplaatst: 4 maart 2005 Sandra1 Er staat me iets bij (pin me er niet op vast) dat de kid cam een kleinere geheugen heeft waardoor je niet hoger kan gaan de de huidige penta die er op zit, mischien nog een stap hoger maar de 1.19 en 1.20 zijn te groot. Gr, Rataplan
HUNNY Geplaatst: 4 maart 2005 Geplaatst: 4 maart 2005 Dat is heel mooi.Je hebt de dreamload en penta 1.08 dumpfile in een keer met cas erop gezet(fujitsu). Nu kun je de module in dreamload zetten . Via het ca-menu activate loader: yes. Receiver uit,en weer aan nu moet er dreamload staan. Met De magicprogrammer en magic-load(programma) de penta 1.20 er op. En klaar. Gr HUNNY HUNNY
Gast Geplaatst: 4 maart 2005 Geplaatst: 4 maart 2005 activate loader yes en ontvanger uit en weer aan maar geen dreamload blijft gewoon op 1.08 penta. en met magic programmer krijg ik geen verbinding met module? misschien wat rataplan zegt de geheugen is te klein voor maar wat voor penta kan ik inladen? de module kan nu geen kaart lezen.
HUNNY Geplaatst: 4 maart 2005 Geplaatst: 4 maart 2005 Ja Rataplan heeft gelijk het is een 1 mb geheugen (opgezocht). Die penta 1.08 zou het eigenlijk moeten doen. Welke xlinx stond er op? Moet wel xilinx hebben voor magic.cas. Ik zou het nu ook niet verder zogauw weten,maar zal nog wat opzoeken. (ik las op een forum: erase tot 10 blocks en dan esc,en dan de bin file,die je wilt).Moet het eerst verder uitzoeken,want aan onzin heb je ook niets. Gr HUNNY HUNNY
Gast Geplaatst: 4 maart 2005 Geplaatst: 4 maart 2005 er staat xilinx van mgic.cas op en er is weinig te vinden op het net over de kid cam.
maxloader Geplaatst: 4 maart 2005 Geplaatst: 4 maart 2005 Bij Lefdata staat dat je de MRev software moet gebuiken. Max Live life to the Max(loader)
HUNNY Geplaatst: 4 maart 2005 Geplaatst: 4 maart 2005 Ik heb hier wat gevonden om te lezen met bijlages die je kunt downloaden dreamload en dumps: sat4all Gr HUNNY HUNNY
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen