Ga naar inhoud

Help: Zoek drivers voor microsoft wireless dektop.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik ben al 2 dagen op zoek naar de juiste drivers voor dit setje.

Ik heb er maar even een fotootje van geschoten.

Ik hoop dat iemand hier de weg weet.

Ik heb ook nog een foto van de muis,maar kan er maar 1 bijdoen als bijlage.

post-870-1318258202,6662_thumb.jpg

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Geplaatst:

Ja misschien wel,voor win2000 pro...hihi...

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Geplaatst:

Aangezien dat het een produkt is van Ome Bill, zullen de drivers wel ergens vertopt liggen in Windows.

Als je al ergens deze wireless desktop hebt geinstalleerd, en het werkt dus niet.

Misschien dit eerst uninstallen, wireless keyboard ontkoppelen, computer opnieuw opstarten

De laatse updates van Windows (2000?) binnenhalen

Na het downloaden opnieuw starten

Wireless desktop opnieuw aansluiten en dan moet eigenlijk alles vanzelf ge-installeerd worden, als het tenminste plug en play is, natuurlijuk dan ook de muis en keyboard activeren zoals op de achterkant staat.

Anders misschien HIER?

poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

@poetsdoekje

Ook dit bied weinig soelaas.

Ik heb alle updates voor win2000 er instaan.

Het is wel een soort van plug and play maar ik kan voor de muis en trouwens ook voor het toetsenbord,niets veranderen aan de instellingen.

Nou moet ik erbij zeggen dat voor het toetsenbord niet zoveel veranderd hoeft te worden want de meeste shortcuts werken wel gewoon.

Het is mij het meest om de muis te doen,zoals de instelling bv voor het scrolwiel (gaat nu zeer langzaam).

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Geplaatst:

Microsoft PS/2 Port Mouse (IntelliPoint)

Microsoft Wireless Optical Desktop for Bluetooth Keyboard

Microsoft Wireless Optical Desktop for Bluetooth Keyboard (106/109)

Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer for Bluetooth (IntelliPoint)

ik heb de drivers die voor al deze producten zou werken als hier jou hardware bijstaat stuur ik die wel enven door

Geplaatst:

Ook hier zit er geen 1 bij die er op lijkt.

Ik zal morgen de boel eens deinstalleren en dan opnieuw opstarten.

Ben ik benieuwd of ie dan wat ziet.

Geplaatst:

Dank je,daar was ik al geweest. kweetniet.gifkweetniet.gifkweetniet.gif

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen