Ga naar inhoud


Andere ontvanger kiezen. welke ?


Tazmanius

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Sinds enige tijd hebben ik wat problemen met mijn sattelietontvagers namelijk 2x Mahattan Starlight MX Na wat heen en weer gerace naar de dealer en garantie vervangingen van het apparaat gaan we nu waarschijnlijk ons geld terugkrijgen . Maar nu moeten we dus een ander ontvanger uitkiezen.

Het liefst heb ik een vergelijkbare ontvanger terug maar nu komt daar het grootste probleem ik zoek iets in dezelfde prijsklasse. Wie kan me vertellen welke ontvangers ik het beste kan halen om weer iets vergelijkbaars te krijgen.

 

Het liefst dus 2x scart en weer een matrixmodule (die was nu embedded)is een pre maar een andere cam zou opzich ook volstaan maar wel eht liefst programeerbaar via de afstandsbediening .

 

De ontvangers hebben gekost 149 per stuk.

Topfield 7700HSCI 250GB USB HDD

Topfield 4000PVR

Maxdigital 225 COMBO

CD Familie + HD

Wave Frontier T55 - 2x Alps Single (A2+HB)1x Inverto single (A3) 1x Alps dual (A1)

Maximum Digitality DiSEqcC 4/1

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb even rondgekeken en heb nu 1 simpele vraag even tussendoor

 

Ik heb de dreambox DM-500 ontvanger gezien en die heeft hele leuke functies maar leest zo'n ontvanger de officiele canal digital card of niet ?

Topfield 7700HSCI 250GB USB HDD

Topfield 4000PVR

Maxdigital 225 COMBO

CD Familie + HD

Wave Frontier T55 - 2x Alps Single (A2+HB)1x Inverto single (A3) 1x Alps dual (A1)

Maximum Digitality DiSEqcC 4/1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tazmanius,

 

Ja, met alternatieve software leest deze de canal digital smartcard. Maar een dreambox moet in een netwerk hangen ( via netwerkkaart pc of via router), liefst verbinding hebben met internet. Computerkennis is hiervoor noodzakelijk. Wil je meer weten over dreambox, lees dan heel veel en ook op sat4all onder dreamboxen.

 

Met vriendelijke groeten, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tx. Computerkennis is neit het probleem. Zit nu al 5 jaar in de it en ben systeembeheerder. Schotelkennis moet ik nog opbouwen ben er druk mee bezig. maar tot dat ik daar vanaales van weet ben ik blij dat er mesnsen zijn die me daarbij willen helpen ! Nogmaals bedankt en we zullen morgen zien wat het gaat worden.

Topfield 7700HSCI 250GB USB HDD

Topfield 4000PVR

Maxdigital 225 COMBO

CD Familie + HD

Wave Frontier T55 - 2x Alps Single (A2+HB)1x Inverto single (A3) 1x Alps dual (A1)

Maximum Digitality DiSEqcC 4/1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem een KAON(-kloon)

KAON 570 CI

@sat9500S (kaon-kloon)

X-treme (kaon-kloon)

Digix (kaon-kloon)

Sunny (kaon-kloon)

 

of nieuwere modellen. De oude modellen liggen gunstig in prijs 150-200 euro en geven heel véél mogelijkheden.

 

Na aanschaf trek je middels een interlinkkabel op de RS-232 en de KUP-loader een leuker clownspak (momenteel laatste Digix firmware met emu) aan en het circus kan beginnen.

Zorg dat de satboer hem uitlevert in dreemboot en neem zo´n magic proggertje mee en zet er indien er een embedded CAS opzit penta 1.20 op. In de geval zonder embedded zit kun je er zo´n matric reloaded/revolution/reborn cammetje bijzetten

Maar de Digix firm met emu hoeft dit eigenlijk al niet meer voorlopig.

 

Rudolf

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...