Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De visiosat bi levert wel een beter plaatje op ten opzichte van de wavefrontier 55 cm qua gain tijdens slecht weer .

Maar ik ga binnenkort ook effe het houdertje voor 4 lnb's plaatjes , dan kan ik een uni houder alsnog inzetten voor de 28 oost .

• Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Heb zelf ook met de 4 LNB houder Astra 2, Astra 1, Hotbird en Sirius redelijk goed gekregen. Moet wel zeggen het was even een klusje want het afstellen van vooral de A2 en de Sirius moet wel heel nauwkeurig, maar het is dus inderdaad wel te doen. Dat van die 2 uitvoeringen (1 voor Frankrijk en 1 voor Europa) is ook een kletsverhaal van die satshop, die zouden wel beter moeten weten. De G4 beugel is denk ik eigenlijk voor de Franse markt gemaakt (Astra 1, HB, Sirius, Atlantic Bird) met als bijkomstigheid dat hij ook voor A2, A1, HB en Sirius is te gebruiken. Het zou mooi geweest zijn als ze de bevestiging zo hadden gemaakt dat je de buitenste beugels ook horizontaal een beetje kon verschuiven.

Geplaatst:

erger is dat de beugels waar de LNBs in gemonteerd zitten niet 'normaal' gemonteerd lijken. De 2e van rechts lijkt korter bij de meest rechtse te staan dan wat je normaliter zou verwachten.

Ik geloof best dat wanneer je creatief de beugels per LNB handig verdraait dat je dan de genoemde satellieten goed kunt ontvangen. Wanneer de betreffende winkel echter de beugel verkoopt als zijnde bedoeld voor deze opstelling zonder een duidelijke handleiding dan is dat m.i. misleiding.

@satplop

aangezien jij daar blijkbaar werkt en de houder verkoopt misschien een goed idee om de handleiding die jullie er bij leveren hier te posten?

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen