Gast Geplaatst: 4 maart 2005 Geplaatst: 4 maart 2005 Hi Ik heb net een SATA controler van promise in mij systeem gezet. Nu zitten er 4 HS's in mijn system die allemaal een steentje bij dragen om mijn computer op temperatuur te houden. Nu wou ik aleen weten hoe warm mijn harddisken worden. Ik kan zo niks vinden op het internet Ik heb al wel een monitor die de HD's van mijn moederboed ( IDE ) kan uitlezen maar dus nog niet voor de SATA drives. Iemand een goed toolje hier voor ? Bart Keser,
omanski Geplaatst: 4 maart 2005 Geplaatst: 4 maart 2005 @amigob Ik heb er geen tooltje voor, maar ik heb 2 van die krengen en kan je zeggen dat die erg heet worden. Zo heet dat je ze niet meer in je hand kunt vasthouden. Heb er dure passieve zaalman koelers voor aangeschaft, maar zelfs die hebben het niet gemakkelijk !! Mijn advies is dan ook; GOED KOELEN, heb je er langer plezier van !! Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
Boelo Geplaatst: 4 maart 2005 Geplaatst: 4 maart 2005 ik heb everesthome 1.51 Ik ben er goed over te spreken. Stuur maar een mail,stuur ik hem jou wel. ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen