Ga naar inhoud


Te weinig posities bij Humax 5400


Bink

Aanbevolen berichten

Wie kan mij hierbij helpen:<p>Mijn Humax met draaibare opstelling (GeoTrack) heeft te weinig satellietposities als ik de settingslijst van PET inlaad... Normaal (bij een "lege" Humax) heb ik er ruim 30, maar bij het laden van de PET-lijst, nog maar 16....

Wat kan ik hieraan doen?<p>groet

Bink

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb maar 16 antennes ingesteld (er is nog geen settings editor welke 32 antennes kan verwerken)<p>Wat je kunt doen is het volgende: in de zip file zit een lijstje van de antenne settings en daarin kun je zien welke satellieten op 16 zijn gezet en delete deze en zoek de zenders van deze satellieten handmatig met je humax op en zet ze op antenne 16-32. <p>Ja het is even wat werk maar je hebt er hoop kijk plezier van. wink.gif" border="0<p>[ 05-11-2001: Bericht gewijzigd door: pet123 ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ZEER gewaardeerde PET<p>Wat leuk om van jouzelf antwoord te krijgen.

Je tip is inderdaad slim, nadeel is alleen dat ik bij het zelf inscannen van zenders een enorme berg rommel in de provider-lijst krijg, terwijl het nu zo keurig op satelliet gesorteerd wordt door jou...<p>Wat ik nu al doe, is niet gebruikte satellieten (bijv. Arabsat) vervangen door satellieten die ik WEL gebruik (bijv. NSS). Bij mij staat NSS op de positie van Arabsat. Snappie? Het is wat verwarrend, maar werkt wel... <p>Waar zitten trouwens de meeste NEDERLANDSE omroep-feeds?? Ik kan er maar zo weinig vinden?<p>Bink.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...