Ga naar inhoud


5300allcam


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vandaag heb ik een 5300 tot mijn beschikking die ik even kan testen.

Vanavond laat ik weten of hij naar z'n laatste rustplaats is of dat we er een leuke knutsel ontvanger bij hebben.

Tot vanavond !<p>Astatic

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Visser1000,<p>Je hoeft geen Funcard om dit te testen. Met goldjes kan je ook al meerdere richtingen op. Er zijn files te vinden voor goldjes met 6ir + 10sec. Viac* moet je wel op een appart kaartje proggen. 't Is wel op een 5400 dat ik het gebruik maar je kan het er wel eens mee testen. 4k Ben benieuwd dat het werkt.

Suc6

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Astatic)

Stom van mij had beter moeten weten, maar heb dus getest met de firmware.

Als ik lees zou ik alleen de Alpha kanalen open moeten kunnen krijgen, verder heb ik geen patch kunnen vinden voor een 5300 die hetzelfde resultaat zou moeten hebben als een 5400.

Dus helaas, het is nog niet gelukt.<p>Astatic

(dit is het account van een kennis van mij)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch een vraag die ik al eerder gesteld heb, ik zie eigenlijk alleen maar fladders van antwoorden. <p>Is er iemand die met die patch gewerkt heeft en wat is het resultaat en die voor welke systemen is die patch werkzaam?<p>Chris confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist CHRIS, daar sluit ik me bij aan...!

Doet die patch het nu wel of niet...?

Volgens mij zitten al die satvrienden ons te verne*ken...! <p>Fred<p>(Chris, je krijgt alvast een ster van mij...!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...