Ga naar inhoud


5300allcam


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben het er volledig mee eens , dat je eens serieus antwoord krijgt over het geen waar de vraag over gesteld word.

Er word te vaak van onderwerp verandert , en op het eind ben je nog geen steek verder gekomen.

Ik kom tot de conclusie dat er met name op de poolse server steeds meer rotzooi word geplaatst en dat je goed moet oppassen met het geen wat je binnen haald , cq wat je in je ontvanger laad.<p>

groetjes Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hier het verlossende antwoord :<p>Ik heb de firmware in de 5300 geladen en getest met een 3 in 1 file (van duck) op fun card.

Helaas geen beeld, kaart invoeren is het enige wat ik te zien krijg.<p>Toelichting: de file die op deze site staat:

http://come.to/crazy_ivan_satellite/

is alleen bedoeld om alpha kanalen te kijken, dus niet bedoeld om 3 in 1 systeem mee te gebruiken.<p>Ik hoop dat jullie een naar tevreden antwoord hebben gekregen bij deze ?<p>Astatic

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt van een humax 5300 een 5500 maken en vice versa , maar zeker geen allcam zoals een humax 5400 .Open een humax 5300 of 5500 dan kunnen jullie het zien , ze hebben dezelfde moederbord .

Er ziet geen irdeto chip dus allcam onmogelijk .<p>groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo is dit niet mogelijk. Misschien als er kaartsoftware komt die zich als viaccess aanmeld en toch meerdere coderingen decodeerd, dan kan dit een oplossing zijn. <p>Bij de huidige 3 in een kaarten meld de kaart zich aan als Irdeto en decodeerd ook niet alleen Irdeto maar ook Viaccess, Seca en tegenwoordig Nagra.<p>Misschien nog fff geduld

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...