Gast Geplaatst: 5 maart 2005 Geplaatst: 5 maart 2005 Hallo, Onlangs heb ik van iemand een Pioneer PCM-D300 vaste gsm set gekregen voor in de auto. Nu ben ik op zoek naar de handleiding van dat apparaat. Waar kan ik deze vinden, iemand die mij hiermee kan helpen? Ik heb al gezocht via Google, maar niets kunnen vinden. Bedankt, Twan.
Gast Geplaatst: 13 maart 2005 Geplaatst: 13 maart 2005 Is er dan helemaal niemand hier die me verder kan helpen ?
hobsat Geplaatst: 13 maart 2005 Geplaatst: 13 maart 2005 heb je al bij pioneer zelf geprobeerd? GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Gast Geplaatst: 14 maart 2005 Geplaatst: 14 maart 2005 ja, maar op de website van Pioneer is niets te vinden over dit apparaat..
hobsat Geplaatst: 14 maart 2005 Geplaatst: 14 maart 2005 dat weet ik had ik ook al gezien, ik bedoel echt even kontakt met hun op nemen. GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Gast Geplaatst: 14 maart 2005 Geplaatst: 14 maart 2005 Nou, ik heb zojuist gebeld met Pioneer. Maar ze hebben vorige maand de laatste manual verstuurd. Nu hebben ze er geen meer en kunnen hier ook niet meer aan komen. Nog iemand iedeeën ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen