Gast Geplaatst: 6 maart 2005 Geplaatst: 6 maart 2005 Hallo mensen, Wie kan me helpen met het volgende. Ik heb een inverto IDLP-40MONO universal monoblock met twee LNB's voor Astra19' en Hotbird13'. Ik krijg het niet voor elkaar dat mijn SAB S-8015DCI goed switched tussen de astra en hotbird. Als ik de volgende instellingen doe switched die van Hotbird naar Astra, maar de Hotbird werkt dan niet meer! Ik krijg dan ook beeld op de Astra, dus hij is dan geswitched, alleen nu het terugswitchen nog. C/Ku switch> Tone burst LNB freg>C Single solu (5150,5750). Nu heb ik gelezen dat er een DiSEqC-Multischakelaar in zit, dus ik ga even kijken wat ik allemaal aan die diseqc kan instellen. Heeft iemand er ervaring mee en kan hij me zeggen wat te doen, heel graag.
Gast Geplaatst: 6 maart 2005 Geplaatst: 6 maart 2005 Ik heb zelf al de oplossing gevonden. De oplossing was: Hotbird>Relais>Diseqc A Astra1>Relais>Diseqc B Ik hoop dat andere mensen er ook wat aan hebben. Werkt het niet dan Hotbird>Diseqc B en Astra1>Diseqc A!! Succes!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen