Sunny Sat Geplaatst: 10 maart 2005 Geplaatst: 10 maart 2005 Citaat: Momenteel zijn er geen plannen om de programma’s van “een” en “TV2” door te stralen via satelliet. TV2 ???????????? Ze zijn bij de VRT ook niet meer helemaal mee, geloof ik. MM GroetjesSunny Sat
EL PIÑO Geplaatst: 10 maart 2005 Geplaatst: 10 maart 2005 Citaat: Momenteel zijn er geen plannen om de programma’s van “een” en “TV2” door te stralen via satelliet. TV2 kan ik idd begrijpen, en zolang men nog in onderhandeling is met CDS zal men natuurlijk niets slapends in België wakker maken door te bevestigen dat er onderhandelingen zijn. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
herzelenaar Geplaatst: 10 maart 2005 Geplaatst: 10 maart 2005 Beste mensen, Zoals eerder al is aangegeven is Belgie het meeste bekabelde land ter wereld. Als er Belgische zenders op de satelliet komen gooit iedereen de kabel buiten. Daar komen de kabelmaatschappijen tegen op en spreken zij hun monopoly aan. Een kennis van mij heeft de vlaamse minister van media gesproken over satelliettv ontvangst. Maar die viel uit de lucht. Met andere woorden: die kent onze interesante hobby dus totaal niet. Natuurlijk zijn de wonderen de wereld niet uit en is alles mogelijk. De kans is dus zeer klein dat de Belgische zenders daatwerkelijk op de satelliet komen. MVG Gino, Alles is nog ruw maar ik schaaf me bij !!! Dreambox7020, 500,Visiosat bi met 4x twin
Sunny Sat Geplaatst: 10 maart 2005 Geplaatst: 10 maart 2005 Ja, maar beste mens uit Herzele, dit gaat dan ook niet over een pakket voor België. Eén en Canvas worden door heel Nederland uitgezonden via de kabel en DVB-T. Om een concurrentiele plaats te krijgen moet CDS deze "basis" zenders proberen op te nemen in hun pakket. Ik kan mij ook niet voorstellen om hierop tegen te zijn, gezien het een Nederlands pakket is en in principe voor Belgen niet toegankelijk is. Dus ik denk dat er wel een realistische mogelijkheid bestaat dat de Belgische openbare omroep voor Satellietkijkers in Nederland beschikbaar word. Voor de Belgische commerciële zenders is dat natuurlijk een heel ander verhaal. Groetjes MM GroetjesSunny Sat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen