Ga naar inhoud


humaxpatch


Gast

Aanbevolen berichten

waar kan ik de restore file vinden om mijn gepatchte humax terug te zetten opdat ik de orginele software kan inladen en de allpatch er over heen kan zetten. krijg nu een e-hn melding

Link naar reactie
Delen op andere sites


nee roxtar, deze laad hij niet. komt door de a versie die er op staat denk ik. de file die ik nodig heb heeft ooit gestaan op humax allcam support. deze site bestaat echter niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb mijn humax laten patchen(betaald) in zuiden des lands. wil nu allcam versie er op zetten. lukte niet. heb vervolgens wel HIC10110A met loader 1.37 er op gezet. lukte wel. maar kan nog telkens niet de allpatch er op zetten. Er-Hn melding. op humax support van bovengenoemde zaak heeft ooit een file gestaan om terug te patchen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier om de TeeBee patch. Inderdaad, vroeger was er een website waar je files kon downloaden om je Humax terug te unpatchen zodat je er de PH patch in kon laden, want met de TeeBee patch er in kan dat niet.<p>De link van toen werkt niet meer, misschien kan TeeBee hier helpen...<p>CU

Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TeeBee,<p>Kan je niet opnieuw een website openen met die files, ik denk dat er nog wel meer mensen zijn met dit probleem.

Anders kan je de files misschien ook naar Viewer sturen van de Humax Support Site, hij zal ze zeker willen opnemen.<p>CU

Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...