Gast Geplaatst: 6 maart 2005 Geplaatst: 6 maart 2005 Als ik op deze computer klik krijg ik een foutmelding Citaat: Buffer overrun detected program c:\windows\explorer.exe En de box gaat niet open. Weet iemand hier een oplossing voor
Ðeninux Geplaatst: 6 maart 2005 Geplaatst: 6 maart 2005 Jou PC is infected door een: Adware.EBoard Hoe verwijderen Begin2Search/Coolwebsearch en adere adware kijk hier Download hiJackthis en verwijder de desbetreffende Adware. DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Gast Geplaatst: 7 maart 2005 Geplaatst: 7 maart 2005 Even voor de statistieken: Weet je ook hoe je er aan kwam en welke virusscanner gebruik je?
Gast Geplaatst: 7 maart 2005 Geplaatst: 7 maart 2005 Is binnengekomen toen ik Ares (laatste versie) downloadde en gelijk installeerde. Ik had eerst op de schijf moeten opslaan en pas dan downloaden, want dan kan je hem eerst laten scannen. Verwijderd door eerst systeemherstel uit te zetten en met Hijack this verwijderd. Volgens de instructies van bovenstaande link
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen