TEUNISSEN76 Geplaatst: 7 maart 2005 Geplaatst: 7 maart 2005 ik heb regelmatig geen ontvangst meer op de nederlandse canal+ zenders (ned 1-3, rtl4 etc). als ik mijn aston 1.05 moduul er even uithaal, of ik schakel mijn topfield TF4000PVR even op stand bij dan is het probleem weer opgelost. Nb: de laatste software van augustus zit er al in. Is dit nu de fout van de ontvanger , of het moduul? Weet er iemand meer ?? Ik heb al geprobeerd de ontvanger naar de fabrieksstand leeg te halen , en de HD te formateren, maar dat heeft geen effekt. nb: weet iemand voor mij de pinbezetting te vinden van de CI moduul , dan kan ik er desnoods een reset knopje op maken,......
Mister HaCk Geplaatst: 7 maart 2005 Geplaatst: 7 maart 2005 Probleem was ook met mijn Lemon ci 030 ontvanger, aston 1.05 i.c.m. zwarte kaart. Beeld is goed, heel soms springt ie op zwart en doet dan na een tijdje ci reset. Ook als ik zap, meestal dan geen beeld meer. Oplossing, heb sinds twee weken een echte canal digitaal ci module en heb geen één probleem meer gehad met beeld vast loopt of onder het zappen de kanalen zwart worden. 99,95 te koop bij de sat boer en word 100% ondersteunt door canal digitaal
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen