Ga naar inhoud


Help: GeoTrack wil geen posities meer onthouden


Bink

Aanbevolen berichten

Help! Wie weet een oplossing voor het volgende probleem.<p>I gebruik een GeoTrack-motor, in conmbinatie met mijn Humax (vandaar dat ik het hier plaats en niet in een andere groep). Tot vanmiddag, werkte alles perfect. Vanmiddag gaf ik in het installer-menu (waar je de schotel kunt laten draaien en afstellen) een "reset". Sindsdien onthoudt de GeoTrack geen enkele positie meer. Als ik 'm afstel op Astra (en uitricht met west/east en daarna Store), heb ik ontvangst. Zap ik daarna naar een (bijvoorbeeld) Hotbird-kanaal blijft de tuner op "Motor moving" staan, en blijkt de schotel helemaal niet te draaien.... VOlgens de winkelier zou het probleem in de GeoTrack moeten zitten, aangezien die de posities opslaat, en niet de Humax. We hebben vanmiddag mijn Hummie aan een kale GeoTrack gehangen, en inderdaad... dat werkte allemaal WEL... OOK nadat ik ook daar een reset naar de GeoTrack heb gestuurd...<p>Shoot me... Wat doe ik nu verkeerd? Volgens de winkelier kan die "reset" die ik gaf, ook helemaal geen kwaad voor de GeoTrack... Toch doet ie het sindsdien niet meer.<p>Wie weet het antwoord???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...