Gast Geplaatst: 8 maart 2005 Geplaatst: 8 maart 2005 Hallo allemaal, Sinds kort ben ik het bezit van een TF3000CIpro met een schotel met 3 koppen, nu wil ik hiermee binnenkort ook nederlandse zenders mee kijken, en natuurlijk ook nog meer kanalen :-) ik dacht misschien dan aan 2 modules de aston 1.05 en een X-cam maar vraag mij af of deze combinatie gaat werken? heeft iemand hier ervaring mee? of een paar tips, ben een starter :-) greetz, [color:"red"] Satrt de volgende keer ook met een wat uitgebreiddere titel als mogelijk. Bij voorbaat dank, het Sat4all team, Peter. [/color]
alx Geplaatst: 8 maart 2005 Geplaatst: 8 maart 2005 Ik gebruik dzelfde combinatie CAM's in mijn TF5000PVR. Werkt prima. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
PeHa Geplaatst: 8 maart 2005 Geplaatst: 8 maart 2005 Werkt prima. VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Gast Geplaatst: 8 maart 2005 Geplaatst: 8 maart 2005 Dus eigenlijk moet ik gewoon beide cams kopen de X-cam en de aston 1,05 , 2 funcards erbij? en deze 2 cams dmv de cards programmeren? met een ***geen-reclame***? TF3000cipro Archsat schotel 3 LNB's nog geen cam of funcard
alx Geplaatst: 8 maart 2005 Geplaatst: 8 maart 2005 De X-Cam moet al geprogrammeerd zijn om funcards te kunnen gebruiken om te kunnen updaten. Je kunt 'm door een medesatter laten proggen. Voor jouw eigen risico natuurlijk. Je kunt ook kiezen voor updates in de PCMCIA-slot of een twinprogger kopen. Ben je baas in eigen buik. Die twinprogger is redelijk goedkoop (wel even zoeken) en werkt altijd. Misschien iets minder snel dan andere loaderkaarten. Tot xcrypt 1.16 werden de kaarten goed gezien maar met de hogere versies moest ik de Aston 1.05 gaan gebruiken. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen