Ga naar inhoud


System ID


Gast Joebel

Aanbevolen berichten

Sinds de gebruikers dagen vele uren op dit board doorgebracht met lezen om te leren.

De onderwerpen vanaf febr. doorgenomen.

Ook dat van Tuurtje van 30-09-01 Humax 5400 hoe te doen.

Afgelopen week na veel wikken en wegen dan de Humax.Z + 2.08 loader aangeschaft. Hedenmiddag eens aangesloten om te kijken welk system ID deze ontvanger heeft. Ik kom niet verder dan: WARNING:

No services were registered. Meer krijg ik niet te zien. Hoe kom ik nu achter dat system ID?<p>

KUNST is KUNST, maar als je het kunt is het geen KUNST meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb geen 5400z maar de 5400z werkt anders dan de goude 5400z. Bij de oude krijg je namelijk te zien welke loader je hebt al bij het opstarten (aanzetten).

Ik weet dus niet wat jij ziet bij het aanzetten ?

Ik bij Humax zelf ook nog nooit een file gezien voor de 5400z (officieel is hij namelijk niet te flashen voor zover ik heb begrepen<p>Groeten Tuurtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tuurtje,

Bij het aanzetten krijg je heel even 2.08 te zien.

Daarna niets meer. Druk je dan op de menu knop, krijg je de hierboven vermelde waarschuwing.

Dan moet je op OK drukken en vervolgens krijg je ANTENNA SETTING met 32 bladzijden. Verder niets.

Ik kom niet in het HOOFDMENU. Kan het misschien zijn dat er nog geen firmware in de ontvanger zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dr.Humax,

Bedankt voor je reactie. De schotel staat nog niet goed, gaan we morgen uitrichten, dan kan ik je tip uitproberen. Te slecht weer vandaag!<p>Groetjes Joebel.<p>KUNST is KUNST, maar als je het kunt, is het geen KUNST meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een tip Joebel voor de zoek instellingen.

Zet hem op Astra 1(is 19.2)

12515

Horizontaal

22000

5/6

Ja

nee

En als je onder blauwe blokjes ziet(dus signaal) dan laten zoeken en de zenders vliegen binnen. Naderhand kan je met b.v. Humbox en Pet123 settings, je settings opnieuw erin zetten. Suc6 cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...