dark-angel-djin Geplaatst: 8 maart 2005 Geplaatst: 8 maart 2005 hoi ik heb wat gezocht en gelezen en miss zal het wel niets voor een leek zijn na van al te proberen en zoekken ben ik op dit url gekomen http://www.bogus.net/~codex/dbnotes.html#general alles lukt BEHALVE als ik bij de comando ./autogen.sh kom dan krijg ik dit foutmelding [tuxbox@localhost cdk]$ ./autogen.sh Generating configuration files for tuxbox-cdk, please wait.... aclocal ./autogen.sh: line 45: aclocal: command not found libtoolize --automake autoconf automake --add-missing automake: couldn't open `configure.in': No such file or directory [tuxbox@localhost cdk]$ wat kan ik doen ??
dark-angel-djin Geplaatst: 9 maart 2005 Auteur Geplaatst: 9 maart 2005 ok is geklaard denk ik heb aoutomake-1.9 geinstaleerd maar nu krijg ik weer een melding [tuxbox@localhost cdk]$ make dreamboximage_root make: *** Geen regel voor aanmaken doel `m4/amversion.m4', nodig voor `Makefile.in'. Stop. [tuxbox@localhost cdk]$ is miss de versie automake niet goed ? of heb ik die niet goed geinstaleerd ? groetjes djin
Gast Geplaatst: 9 maart 2005 Geplaatst: 9 maart 2005 of heb je misschien niet voldoende rechten ? ( $ ipv #) script uitvoeren als root.
dark-angel-djin Geplaatst: 9 maart 2005 Auteur Geplaatst: 9 maart 2005 ok die laatse foutmelding opgelost ik had de make niet goed geinstaleerd die ben ik nu kwijt maar nu kom ik weer een ander foutmelding : undefined reference to `yyparse' collect2: ld returned 1 exit status make[7]: *** [ar] Fout 1 make[7]: Leaving directory `/home/djin/***ongewenste_link***/cdk/build/binutils' make[6]: *** [all-recursive] Fout 1 make[6]: Leaving directory `/home/djin/***ongewenste_link***/cdk/build/binutils' make[5]: *** [all-recursive-am] Fout 2 make[5]: Leaving directory `/home/djin/***ongewenste_link***/cdk/build/binutils' make[4]: *** [all-binutils] Fout 2 make[4]: Leaving directory `/home/djin/***ongewenste_link***/cdk/build' make[3]: *** [.binutils] Fout 2 make[3]: Leaving directory `/home/djin/***ongewenste_link***/cdk' make[2]: *** [bootstrap_gcc] Fout 2 make[2]: Leaving directory `/home/djin/***ongewenste_link***/cdk' make[1]: *** [.glibc] Fout 2 make[1]: Leaving directory `/home/djin/***ongewenste_link***/cdk' make: *** [.bootstrap] Fout 2 [root@localhost cdk]# make flash-comprescd '/home/djin/***ongewenste_link***/cdk/root' make: *** Geen regel voor het maken van doel `flash-comprescd'. Stop. [root@localhost cdk]# iemand enig idee wat hier mis gaat ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen