Ga naar inhoud


xp versie van PH?


Gast

Aanbevolen berichten

Nu ik deze discussie zo eens volg moet ik gelijk weer denken aan de tijd dat we ons bezig hielden met commodore 64 en amiga.

Ook daar waren er slechts enkelen die veel geld en tijd staken in het ontwikkelen van allerlei leuke dingen. En ook in die tijd liepen er allerlei lieden te schreeuwen dat we alles moesten delen (liefst voor niets). Deze lieden konden zelf meestal niets voor elkaar krijgen.

De mensen met de minste kennis schreeuwen meestal het hardst.<p>Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo, TeeBee, nog zo laat aanwezig.<p>Nou je hebt groot gelijk, ik heb dit ook allemaal

mee mogen maken (lang geleden).

Iedereen wil altijd alles hebben, ze weten vaak niet eens wat ze er mee moeten.<p>Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

#TeeBee :-))

C64 TeeBee wat dacht je van een TRS80 met Z81 processor?

En dat doe mij ook ff .... liefst voor nop is typisch Nederlands toch?

Niks aantrekken vd onterechte kritiek(maar dat doe je al) is gewoon het beste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@satfanatic<p>Hoi,

Het is de toon wat de muziek maakt...<p>Oke laten we het over de hobby hebben.<p>Ik heb op zeker XP in het menu staan en hoop nu ook duidelijkheid te krijgen wat dit nu inhoud.

Misschien heb ik gewoon mazzel gehad dat er toevallig een goede xp versie tussen al die andere

XP baggerversies zat.

Ik weet het echt niet....

Maar laat hem wel op mijn hummie staan..

Deze versie heeft wel moeite met DS9 kaartje ongeacht welke ik neem. (weet de pool te vinden dus aanbod zat om te testen)

Maar de files voor de funcard o.a van X-CAM dus zonder de hex te laden voor de eeprom werken perfect..

Grtz SatJunk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...