Ga naar inhoud

dsr2210/c+ kaart: Waar is "France 5"?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dames, heren ook,

Mijn eerste bericht hier... ik hoop geen regels te overtreden. Ik heb gezocht op "France 5" (Met quotejes) maar kon niets vinden.

Vorige week een dsr2210 setje gekocht, en ik ben er erg blij mee. Volgens de doos, en ook dewww.canaldigitaal.nl website, kan ik France 5 ontvangen met het geheel, want dat is FTA.

Ik heb echter de std. procedure voor kanalen zoeken c.q. installeren gevolgd, doch.... juist: Ik kan France 5 niet vinden. Wel TV5 en TV5-europe, maar die bedoel ik dus ook niet.

Ik het van de website van France 5 een blaadje geprint met de frequenties enzo, maar ik zou niet weten (En het boekje weet het ook niet geloof ik) hoe ik (evt. handmatig) een kanaal toevoeg.

Ik zou graag OOK France 5 kunnen zien, want mijn vrouw is Française...

Kunnen andere gebruikers van C+ en.of de dsr2210 dit kanaal wel zien? Zo ja, heeft iemand een hint voor mij om het toch te zien te krijgen?

Alvast enorm bedankt,

Paul

Geplaatst:

Hoi Bibster,

Heb even gecontroleerd, bij mij zit France5 op Astra 12209 MHz Vertikaal 27500 en ook Hotbird 10835 MHz Vertikaal 27500, de uitzending bij mij is NIET FTA, op Astra wordt uitgezonden Via CSAT in Viaccess/Mediaguard (Seca) op Hotbird via TPs in Viaccess.

Als ik mijn Viaccess kaart uit de decoder trek werkt het niet, ben dus bang dat het op de Philips niet werkt, misschien is France 5 ook via een andere provider FTA te zien, dat weet ik dus niet.

gamgra

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen