Ga naar inhoud


Humax 5600 FTV naar 5400 ?????


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb ergens gelezen dat je de firmware van de 5400 in de 5600 FTV kunt laden, maar werkt deze dan ook zoals een gewone 5400 ???? M.a.w. kun je dan ook met een funcard 3 in 1 alle zenders ontvangen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr> There are no silly questions, only silly answers ! :-) <hr></blockquote>

weet je dat wel zeker? Die vraag is al vele keren beantwoord. Misschien even de zoekfuncttie gebruiken?<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

er bestaat wel degelijk een patch (die ik zelf nog niet uitgevoerd heb-omdat ik hier nergens een zinnig antwoord op krijg) maar die laat uiteraard niet toe om 3 in 1 files te lezen, daar er in de 5600 geen embeded cam zit ( correct me if I'm wrong)<p>wat ik me verder afvroeg was of de open tv functies dan nog werken (niet dat deze momenteel zo intressant zijn) , ik ben namelijk zou namelijk graag 5400 settinglijsten in mijn 5600 krijgen, iets waar ik tot op heden nog niet ingeslaagd ben, heb nochtans al een conversie tool gevonden maar die doet precies iets niet goed<p>Mvg

Benji

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zucht..

Nee als je in jouw 5600 de firmware van een 5400 zet heb je lochischerwijze geen open-TV want dat ondersteunt de firmware van een 5400 niet.

De enig denkbare reden om de firmware van een 5400 in een 5600 te zetten is omdat de firmware van een 5600 gewoon ****** is.

Als je er de firmware van een 5400 in zet, heb je alle functionaliteit van de 5400, kun je de settinglijsten en editors van een 5400 gebruiken, maar heb je natuurlijk zoals je als aangaf geen interne cam functionaliteit omdat dat ding er gewoonweg niet in zit!<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er ook iemand zin om de voordelen van deze patch te noemen ( de nadelen ook graag) , ik hoor zo vaak van vastlopen van de 5400 etc heb ik met mijn 5600 nog niet meegemaakt<p>

mvg Benji

Link naar reactie
Delen op andere sites

Phoe, ik ga er niet te uitvoerig op in maar hier kun je het mee doen:

ga naar www.humaxdigital en download de laatste firmware voor de 5600 en de 5400.

Beide firmwares ontdoe je van hun loader.

Dat kun je doen met het HDFtool dat je op www.satpage.de www.page.de kunt vinden.

Nu is het zaak dat je de 5400 firmware van de 5600 system ID voorziet. Dat moet je lukken als je gewoon even de .txt file die bij HDFTool zit goed leest.

Nu kun je de 5400 firmware gewoon in de 5600 laden en andersom.

Zorg wel dat je test ZONDER loader anders ga je fouten maken die je niet wilt maken.

Overigens kun je volgens mij beter gewoon de 5100 firmware pakken. De hardware van een 5100 = 95% identiek met de 5600. De 5600 heeft alleen 1 flash chip meer geloof ik, maar dan heb je in ieder geval geen "last" van een Conditional access menu dat toch niets doet.<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog één vraagje en dan stop ik met melken :-)<p>ik had nog nooit eerder over de 5100 nagedacht. mij is het enkel te doen om de vele nederlands getinte settings lijsten te doen. als ik de firmware van de 5100 zou nemen kan ik dan probleemloos met humbox of setedit de 5400.hnf'en laden? en terwijl ik toch bezig ben (2e vraag , ik kan het niet laten) kan ik dan de nederlandstallige menu software van de 5400 laden<p>mvg BeNJi<p>----------------------------------------------

onbeantwoorde vragen 10 minus 1 and counting

----------------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...