Ga naar inhoud


moter probleem


Gast

Aanbevolen berichten

hoi ik heb een vraag ik heb gister de astra weer gevonden en en alle kanalen gevonden maar nu men probleem wanneer ik men hummie naar turksat laat draaien en ik zet hem uit draait hij ergens naar toe waarvan ik niet weet waar en wanneer ik hem weer inschakel zie je moving moter staan en komt hij terug naar turksat maar datzelfde heb ik niet bij astra dus ik denk dat hij naar de astra draait maar hoe kan ik dat nou verhelpen ik wil dat wanneer ik hem uitzet bij turksat dat hij gewoon bij turksat blijft en niet draait.<p>ik gebruik geen settingslijsten ik zoek de sattalieten gewoon zelf op<p>wie helpt me a.u.b.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zoals gezegd bij mij geen probleem:<p>Ik heb hier de 5400 (zonder Z dus)

H/W versie: OAK I&II 2.1

S/W versie: HIC 1.03.06+

Device driver versie: DIC 1.03.06+

S/W laatste update: 05 sept 2001

Loader versie H 2.08

Systeem id. 00 16.0600<p>Het lijkt me toch aan de software te moeten liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi <p>Dit is heel simpel je verander de naam van de sat astra.<p>je gaat naar voorbeeld ned1 <p>menu --> installation -->service searching ---> pin code invoeren --> antenne setting<p>nu ga je op de satteliet naam astra met de pijltje links en je verander die sataliet naam bijvoobeeld astalavista

menu verlaten.<p>en als goed is probleem opgelost en humax start ook sneller want alsje op turksat humax uit zet en je zet hem weer aan dan gaat ie altijd naar astra en komt trug naar turksat dit alles te maken met het upgraden software via de sat denk ik.

het ligt aan de setting den ik bij sommige settings heb je geen last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...