Ga naar inhoud


HumBox 4.1 op www.sat4all.com


Ron

Aanbevolen berichten


De nieuwe HumBox 4.1 werkt bij mij ook perfect in combinatie met mijn Humax VACI 5300 en 32 satelliet posities (Eigenlijk 26)!!! Bedankt Toxic[Q] (en eventueel mede software makers) voor je prachtige werk, en al die tijd die jullie erin steken. Dit vind ik echt te gek! En dat dat ook nog allemaal gratis is!!

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een laatste opmerking.

Ik vond dat het zo lang duurde om een zaplijst uit de 5k4 te downloaden zo "tergend" langzaam omdat ik aan de snelheid van een Humax F1VACI met een Formule 2 editor gewend was. Dit gaat namelijk razend snel. Een kwestie van seconden.

Vandaar dat ik dacht dat er wat fout was. En dan kwam het probleem met Win2K er nog bij, wat mijn vermoeden nog verder bevestigde.

Nu is Formule 2 een absolute shit editor, maar dat is wat anders. (Kunnen we Humax voor bedanken..!)

Is het misschien niet beter bij HumBox te vermelden dat het niet op W2K draait..?

Dat spaart een hoop tijd en geworstel uit.<p>Nogmaals bedankt, Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

TeeBee, nogmaals bedankt. Ik vermoed dat er op mijn W2K laptop iets niet goed is met mijn com 1 poort.

SP2 heb gisteren al geladen en ik ga nu de bios updaten.

Ik heb HumBox op 9600 gezet omdat in de systeem instellingen de standaard snelheid 9600 voor com 1 is.<p>Ik laat het weten als het probleem opgelost is.<p>Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo TeeBee,<p>Ik geloof dat we langs elkaar heen praten.

HumBox 4.1 laat zich bij mij wel op Win2K installeren en het programma kan ik prima starten, maar zodra ik probeer een zaplijst uit de 5k4 te downloaden, gaat het fout. (voor foutmeldingen, zie mijn vorige postings).<p>Nu zeg je zelf het volgende:<p>"Op jouw eerste vraag geef je eigenlijk al zelf antwoord. Het werkt met F3 niet en ook niet met de andere editors omdat die allen werken met de API van humax (die dll's)<p>Daar zitten een aantal foutjes die je helaas niet met de software op kunt lossen omdat er voor die API dll's geen source code beschikbaar is".<p>Hieruit maakte ik op dat HumBox dus niet op Win2k draait.<p>Als ik het nu helemaal niet begrepen hebt en het wel draait (op Win2K), kan het dan zijn dat er bij mij in de settings wat fout staat..?<p>Ik heb de com 1 instellingen nogmaals gecontroleerd en alles op "standaard" gezet.

In HumBox staat Com1 ingesteld op 9600 baud.<p>Groeten, Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laatste versie van Humbox geinstalleerd onder Windows XP en bij mij will Humbox niet opstarten. Ik krijg een foutmelding "is not a valid interger value"

Ergens iets fout! Mijn systeem is een Pentium 4 1,7ghz. Groetjes Ton

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé hé, bij mij draait het nu op mijn laptop met Win2000. Er was inderdaad iets niet lekker met mijn com 1 seriele poort.

Heb vanochtend de BIOS met de laatste versie geflashed, daarna HumBox gestart en het up en downloaden van en naar de Hummer 5k4 draait perfekt...!<p>De aanhouder wint...haha...!<p>Groeten en bedankt, allemaal. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...