Poetsdoekje Geplaatst: 10 maart 2005 Geplaatst: 10 maart 2005 Hallo, Ik heb eerst getracht mijn probleem op te lossen met de mooie zoekfunktie, maar dat is mijn niet gelukt. Daarom stel ik nu maar mijn vraag. Is het mogelijk om van een DVD muziekfilm alleen een Audio CD te maken. Ik heb n.l. een favoriet waarvan ik een prachtige DVD heb, maar wil ook graag deze op CD (MP3? mag wel hoeft niet) zetten, om in de auto die mooie muziek te beluisteren groetsie van poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Poetsdoekje Geplaatst: 10 maart 2005 Auteur Geplaatst: 10 maart 2005 Dank je MiLo Omdat het in het engels is zal het wel een beetje langer duren voordat ik er achter ben hoe e.e.a. werkt, maar misschien kom ik er wel. Ik zal het in het weekend eens proberen groetsie van poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Geplaatst: 11 maart 2005 Geplaatst: 11 maart 2005 Het merendeel van de software is ook in het Engels - op CD Wave na, die 'spreekt' ook Nederlands. Maar er staan genoeg plaatjes op de site om er zo ook uit te komen denk ik.
Gast Geplaatst: 14 maart 2005 Geplaatst: 14 maart 2005 DVD Audio Ripper 1.0 DVD Audio Ripper Brief Description DVD Audio Ripper is a DVD audio ripping tool easy to use with high ripping speed. It can extract your favorite DVD's audio track to mp3 and wav file. DVD Audio Ripper provides you with excellent sound quality and smaller file size just in a few clicks. Fomats Supported Ripping DVD to mp3; Ripping DVD to wav; More Features Automatically check your CPU type DVD Audio Ripper can check your CPU type automatically, that ensure you can rip your DVDs with the best ripping speed. Support preview You can turn on or turn off preview while rippng DVDs. To maximize the ripping speed you may turn off preview. Support ID3 tag You can edit ID3 tag before ripping. Support batch conversion Select all tiltes you want to rip and DVD Audio Ripper will automatically rip and encode them one by one. Splitting file by time, size or chapter You can split the output files by time or size. You can customize the time or size value. The default split mode is splitting by chapter. http://www.imtoo.com/dvd-audio-ripper.html
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen