Neptunus Geplaatst: 10 maart 2005 Geplaatst: 10 maart 2005 Wie weet welke pin van de scartkabel de verbinding legt van de TV naar de randapparatuur, in dit geval een DVD recorder? Dus welke pin verzorgt bijvoorbeeld het "follow TV" signaal? Ik vraag dit omdat de DVDrec soms spontaan begint op nemen. Het moet een commanda zijn die vand e TV afkomstig is. Ik moet dus die ene pin af gaan sluiten. Wie weet raad? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 10 maart 2005 Auteur Geplaatst: 10 maart 2005 ff nog als aanvulling: onderstaand de verklaring van de PIN's maar ik weet dus niet welke van deze het signaal naar de DVDrec afgeeft Pin Name Description 1 AOR Audio Out Right 2 AIR Audio In Right 3 AOL Audio Out Left + Mono 4 AGND Audio Ground 5 BGND RGB Blue Ground 6 AIL Audio In Left + Mono 7 B RGB Blue 8 SWTCH Audio / RGB switch / 16:9 9 GGND RGB Green Ground 10 CLKOUT Clock Out 11 G RGB Green 12 DATA Data Out 13 RGND RGB Red Ground 14 DATAGND Data Ground 15 R RGB Red / Chrominance 16 BLNK Blanking Signal 17 VGND Composite Video Ground 18 BLNKGND Blanking Signal Ground 19 VOUT Composite Video Out 20 VIN Composite Video In / Luminance 21 * SHIELD Ground / Shield ( Chassis ) * Note that pin 21 is actually the metal housing of the Peritel SCART connector Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 10 maart 2005 Auteur Geplaatst: 10 maart 2005 thnx, ik ga het ff uitproberen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen