kasbi35 Geplaatst: 11 maart 2005 Geplaatst: 11 maart 2005 Beste mensen, Mijn CAS2 herkent geen enkele funkaart van mij meer, ik heb ook een goldkaart geprobeerd, hij herkent het CPU niet. Hier is een screenshot van het probleem: http://img217.exs.cx/my.php?loc=img217&image=screenshotcas26fd.png Ik heb geprobeerd de kaart schoon te maken en de kaart is er goed in. Wie kan me helpen? Wie heeft dit ook gehad en wat heb je ertegen gedaan? Alvast bedankt
PeHa Geplaatst: 11 maart 2005 Geplaatst: 11 maart 2005 wel de contacten van de kaart naar beneden invoeren . Hij werkt hier goed, herkent dat het een funkaart is en daarna moet ik handmatig de juiste aanklikken. Mijn goldkaart wordt ook herkent door de cis 5.1. Op de CAS 2 branden 2 ledjes een gele en een rode, op de addon brand één led een groene, als er een kaart ingeschoven wordt branden er 2 ledjes, een groene en een rode. p.s. een bijlage posten is makkelijker dan jouw screenshot, want dit opent niet zonder cookies en met cookies opent hij in 2 minuten. VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
kasbi35 Geplaatst: 11 maart 2005 Auteur Geplaatst: 11 maart 2005 Hallo Peha, Hij ziet nog steeds niets.Op alles reageert hij, maar niet op fun karten. Ik weet echt niet wat is de probleem. De lampen branden zoals jou beschrijving. Hij heeft altijd gewerkt. Nu doet hij alleen maar modulen laden. Graag reactie. Bedankt alvast. MVG
Gast Geplaatst: 12 maart 2005 Geplaatst: 12 maart 2005 Hoi, Bedoel jij met module laden, das de CAS Studio het Prog icoon niet meer weer geeft? Dan zou ik de aansluitingen van de add-on maar bekijken. Ik zou beginnen de aansluitingen van de cas 2 te controleren en als dat alles goed is, een andere fun kaart proberen, bij mij gaan ze (fun 4, fun 6 en at163) perfect. Als dat alles niet helpt, heb je waarschijnlijk een kapotte kaart
kasbi35 Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Geplaatst: 12 maart 2005 Hoi Harpijen, Module ladden gaat het goed. Alles brand, dus goed aansluiting. Verschillende karten fun gebrobeerd . Hij kan die niet lezen naar een posje wachten. MVG
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen