Ga naar inhoud


de 2.4 nog eens getest ...


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb net nog eens de 2.4 patch van PH er op gezet, moet zeggen, schakelt inderdaad wel beter, dat ik geen DD heb op PW kanalen zal me worst wezen ...<p>MAAR, wat wel veel minder is is dat Palco plots niet meer werkt. Hij geeft gewoon aan : Not running or scrambled.<p>Heeft iemand enig idee waarom Palco niet zou werken met de 2.4 patch ???<p>CU

Red

Link naar reactie
Delen op andere sites


@RedNeck<p>Heee... dat jij de 2.4 terug hebt gezet, is dat naar aanleiding van mijn posting over "welke +cam-versie laden", waarin ik roep dat de 2.4 volgens mij nog steeds de beste is??<p>Leuk.

Ik zocht een andere versie omdat 2.4 maar 16 sat-posities ondersteunt.. ik heb de 3.2A geprobeerd, maar echt: ik ben GILLEND weer teruggegaan naar de 2.4, want die loopt dus bij mij ECHT NOOIT vast, en de 3.2 loopt non-stop vast...<p>greetz

Bink.

Link naar reactie
Delen op andere sites

efffe denken, bij de 2.4 had palco iets gevonden waardoor het niet meer werkte dit was opgelost in de volgende versie. gebruik zelf de 3.0+ versie met ds9 en een astoncam. ik vind het vast lopen wel mee vallen als je maar niet te vlug zapt. maar ja ik ben ook de oude aston versie gewend dus.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Palco is dus echt niet aan de praat te krijgen met de 2.4, de code die ze gebruiken wordt door de 2.4 niet ondersteund.

Inmiddels heb ik er de 3.2 er terug op staan. Die hangers vallen wel mee hoor, 1 keer om de 2-3 dagen. En het hangt er vanaf hoeveel je zapt.<p>Maar toegegeven, de 2.4 schakelt inderdaad beter...<p>CU

Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satters,<p>Even een suggestie. Wie heeft er ervaring met de 3.2GREEK van PH? Deze +CAM patch schijnt gebaseerd te zijn op de HIC10110 (dezelfde firmware waarop de PH2.4 patch op gebaseerd is!!), en zal dus naar alle waarschijnlijkheid veel stabieler lopen dan de HIC10306.<p>Ik kan niet vaak genoeg benadrukken dat de vastloopproblemen NIET veroorzaakt worden door de patch, maar door de originele HIC10306 firmware van Humax waarop de -door ons gebruikte- 'normale' 3.2 +CAM patch gebaseerd is. <p>Stel dat de Palco's nu draaien op de 3.2GREEK, dan hebben we toch met z'n allen DE perfecte oplossing!<p>Dat Dolby Digital het niet doet, zal mij een vreselijke worst wezen. Die duitsers presteren het toch om een hele speelfilm te verkl*ten met hun nagesynchroniseer. En wie zit er nu te wachten op duitsers uit 5 kanalen tegelijk :-))))). Ik kijk veel liever naar een originele versie in Pro Logic dan een na-gesynchroniseerde versie in DD5.1! <p>Met belangstelling zie ik jullie reacties tegemoet!<p>Alvast bedankt.<p>Groet,

Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee,<p>Voor mij is het duidelijk ik ga lekker de 3.2Greek erin knallen!!! Geen vastlopers meer, EPG tijden weer OK, waarschijnlijk ook geen lipsync problemen meer op de HMG zenders, etc. Dus weg met die kl*te HIC10306 firmware van dat koreaanse hobbyclubje . . . .<p>Groet,

Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan het helaas pas morgenavond gaan testen. Wie heeft dit inmiddels al geprobeerd en kan de resultaten hier geven ?<p>Kijk in het STB menu naar de software versie en bevestig dat de Greek patch inderdaad gebaseerd is op de 1.10.01 software en dat Palco werkt met DS9 en Fun4in1.<p>Ik kijk er al naar uit als dit inderdaad zou werken ... wink.gif" border="0 <p>CU

Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satvrienden,<p>Ik heb vandaag de +CAM GREEK van PH geladen in mijn Hummie. Het is werkelijk ongelofelijk! Wat een performance verbetering!! Dit had ik veel eerder moeten doen!

Hieronder staan mijn eerste ervaringen met deze versie:

- Absoluut GEEN vastlopers meer!!!!

- EPG-tijden kloppen weer.

- EPG op Premiere World 'kijkt' nu 7 dagen vooruit i.p.v. 5 dagen.

- Geen rode balk meer tussen het schakelen.

- Feilloze omschakeling tussen de diverse encryptiesystemen, dus het bekende heen en weer zappen hoeft niet meer.

- De Palco's lopen gewoon.

- Zapt sneller.

- Dolby Digital werkt gewoon op Pro 7!!!<p>Twee nadeeltjes zijn -voor sommigen misschien- dat deze versie 'slechts' 16 satellietposities ondersteunt i.p.v. 32, en er is geen nederlandse menutaal voorhanden.<p>Even ter verduidelijking. De PH +CAM GREEK is gebaseerd op de vorige originele Humax firmware release, te weten de HIC10110-xx.hdf. Deze firmware was ook de basis voor de PH2.4 patch. Echter op de PH2.4 liepen de Palco's niet (meer).<p>Opmerking: Ik heb Nagra niet kunnen testen, misschien kan iemand anders dit testen en dit melden.<p>

Procedure voor het updaten:

Stap 1: Settings uit je hummie uploaden naar je PC/laptop.

Stap 2: Originele HIC10110-xx firmware laden in je Hummie. Let hierbij op het gebruik van de juiste loader!!!!

Stap 3: HIC-GREEK+CAM3.2.hdf laden in je Hummie.

Stap 4: Settings laden.

Stap 5: Enjoy!!!!!<p>Ik kan het echt iedereen aanbevelen! Weg met die kl*te HIC10306 firmware. Deze loopt voor geen meter!!!<p>Suc6,

Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan in het STB menu niet zien wat voor software versie het is !

staat 2 keer GREEK+ maar alles doet het op mijn Z met Fun3in1 !

en heb ff met zappen de boel heen en weer getest maar had geen vastlopers wat anders wel eens voor kwam !

en Palco doet het ook !<p>ik vind deze lekker draaien !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb afgelopen Zondag de +CAM GREEK in m'n hummie gezet die ik in het verleden had gedownload bij gekke ivan. Nog geen vastloper gehad, werk met goldcards voor ird*to, Sec* en Viacces. de secacard gewoon in de aston cam V1.05

ik heb WEL een nederlands menu. datum software in statusmenu hummie februari 2001.<p>GRTZ, Andre<p>*** niet elke vernieuwing is een vooruitgang ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...