Gast Geplaatst: 12 maart 2005 Geplaatst: 12 maart 2005 Beste techneuten, ik heb de volgende vraag. Weten jullie waar de Aux fan zit? Waarom, ik had het prog Speed fan 4.21 geïnstalleerd om te kijken hoe alles gekoeld of niet gekoeld wordt. Dit prog kwam met de volgende getallen. Fan 1 - Sys fan - Temp1 26 C 0 RPM Fan 2 - Cpu fan - Temp2 31 C 1974 RPM Fan 3- Aux fan Temp3 119 C 0 RPM Aux fan lijkt met te heet, dit nooit gemerkt. Blijft ook op 119 C wat ik ook probeer. PC configuratie: Pentium 4 3,2 Ghz Asus mobo 1024 Interne DDR geheugen Salamon cooler voor de processor (Fan 2) Twee HDD en van 80 GB en 200 GB 1 DVD brander 1 DVD speler Alvast bedankt, voor het meedenken
RS2000 Geplaatst: 12 maart 2005 Geplaatst: 12 maart 2005 Citaat: Beste techneuten, ik heb de volgende vraag. Weten jullie waar de Aux fan zit? Waarom, ik had het prog Speed fan 4.21 geïnstalleerd om te kijken hoe alles gekoeld of niet gekoeld wordt. Dit prog kwam met de volgende getallen. Fan 1 - Sys fan - Temp1 26 C 0 RPM Fan 2 - Cpu fan - Temp2 31 C 1974 RPM Fan 3- Aux fan Temp3 119 C 0 RPM Aux fan lijkt met te heet, dit nooit gemerkt. Blijft ook op 119 C wat ik ook probeer. Op Aux fan kan je gewoon een extra fan aansluiten net zoals op sys fan die op jouw mobo ook niet is aangesloten. De chip op jouw mobo heeft plaats voor 3 temperatuur sensors, de fabrikant heeft er maar 2 gebruikt, de derde ongebruikte aansluiting geeft dus een willekeurige waarde af en je kan dat dus gewoon negeren.
Gast Geplaatst: 12 maart 2005 Geplaatst: 12 maart 2005 Puff, dat is een geruststelling. Bedankt voor de snelle reactie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen