Ga naar inhoud


UPC digital Eindhoven, welke decoder?


Royco

Aanbevolen berichten

Ik wil mij een beetje verdiepen in Digitale televisie en zou graag wat informatie willen ontvangen over welke apparatuur ik daar het beste voor kan aanschaffen.

 

Aangezien ik eerst wil kijken hoe alles werkt ben ik niet van plan om direct een abonnement te nemen (aangezien ik dan meteen aan een contract zit en het mij mischien niet bevalt), wel wil ik dus de mogelijkheid om dit alsnog te kunnen en dat het apparaat het ook ondersteund.

 

Nou ben ik al op een Dbox2 gestuit en zou er op moeten letten dat het een 2xl is (tenminste dat werd door diegene gezegt).

Tevens heb ik ook een Dreambox gezien alleen ik weet niet of dat dus voor kabel of alleen voor satteliet is.

Verder weet ik dat de Dbox2 met linux werkt en je er geen "kaartje" in hoeft te stoppen, is dit omdat hij een kaartje simuleert of omdat het een andere systeem is als een met een kaartje?

 

Alle informatie is welkom, evt ook per PM.

 

 

Alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

 

eidnhoven is alleen geschikt met een motorola box die je krijgt van upc zelf bij een abbo. geen enkel ander decorder werkt in dat gebied

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Citaat:
ik heb de Thomson Mediabox,vandaag binnengekregen en meteen van 1.72 naar 1.82 geflashd,die werkt gewoon in Eindhoven.


Mooi toch hopenlijk blijft die het ook goed doen !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...