stofke Geplaatst: 12 maart 2005 Geplaatst: 12 maart 2005 ik ben in het bezit van een GeForce FX 5200 grafische kaart, ik wil nu een ander moederbord kopen en denk aan een Asus P5GD1 Pro, past die grafische kaart wel in het moederbord? graag zekerheid
pietpiet50 Geplaatst: 12 maart 2005 Geplaatst: 12 maart 2005 beetje weinig info geef je. als het nieuwe board een agp slot heeft wat ook je oude board heeft dan past je videokaart erin. Anders even meer info geven, over wat je nu hebt en specs erbij. of ff 'googlen' en je hebt ook alle info. VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
MagicOnline Geplaatst: 12 maart 2005 Geplaatst: 12 maart 2005 Het moederbord wat je wil kopen is een PCI Express bord. hier past geen AGP videokaart in, je hebt voor dit bord geen DDR2 geheugen nodig. Je kunt er gewoon DDR400 (pc3200) geheugen instoppen. Als je een andere videokaart wil kopen is de 6600GT een goede keuze, let er iedergeval wel op dat hij PCI Express is. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast Geplaatst: 12 maart 2005 Geplaatst: 12 maart 2005 Citaat: Het moederbord wat je wil kopen is een PCI Express bord. hier past geen AGP videokaart in, je hebt voor dit bord geen DDR2 geheugen nodig. Je kunt er gewoon DDR400 (pc3200) geheugen instoppen. Als je een andere videokaart wil kopen is de 6600GT een goede keuze, let er iedergeval wel op dat hij PCI Express is. Ik heb zelf de 6600GT maar dan de AGP variant. Dat is inderdaad een erg goed kaartje Die laat je FX5200 mijlenver achter zich.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen