Ga naar inhoud

past een geForce fx 5200 op een Asus P5GD1 Pro?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik ben in het bezit van een GeForce FX 5200 grafische kaart, ik wil nu een ander moederbord kopen en denk aan een Asus P5GD1 Pro, past die grafische kaart wel in het moederbord? graag zekerheid kweetniet.gif

Geplaatst:

beetje weinig info geef je. als het nieuwe board een agp slot heeft wat ook je oude board heeft dan past je videokaart erin.

Anders even meer info geven, over wat je nu hebt en specs erbij. of ff 'googlen' en je hebt ook alle info.

lezen.gif

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Geplaatst:

Het moederbord wat je wil kopen is een PCI Express bord.

hier past geen AGP videokaart in, je hebt voor dit bord geen DDR2 geheugen nodig.

Je kunt er gewoon DDR400 (pc3200) geheugen instoppen.

Als je een andere videokaart wil kopen is de 6600GT een goede keuze, let er iedergeval wel op dat hij PCI Express is.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Geplaatst:
Citaat:
Het moederbord wat je wil kopen is een PCI Express bord.

hier past geen AGP videokaart in, je hebt voor dit bord geen DDR2 geheugen nodig.
Je kunt er gewoon DDR400 (pc3200) geheugen instoppen.

Als je een andere videokaart wil kopen is de 6600GT een goede keuze, let er iedergeval wel op dat hij PCI Express is.

Ik heb zelf de 6600GT maar dan de AGP variant. Dat is inderdaad een erg goed kaartje smile.gif Die laat je FX5200 mijlenver achter zich.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen