Ga naar inhoud


Vastloopprobleem hier niet opgelost


Duwgati

Aanbevolen berichten

Ik had gisteravond regelmatig vastlopers met de 5-in-1 files. Ik ben toen teruggegaan naar de 4-in-1 versie. Dat leek een verbetering. Maar vandaag heb ik weer continue vastlopers.<p>Nou las ik hier dat jullie zo juichen over de laatste PH greek versie. Ik die dus ook maar geïnstalleerd, maar het probleem blijft. Vastlopers frown.gif" border="0 <p>Niet tijdens het zappen, maar als je een zender langer op laat staan. Ik heb nou vandaag al

diverse keren meegemaakt dat na pakweg een half uur ineens het beeld op zwart gaat en dat ik alleen nog met de aan/uit schakelaar de boel weer op gang kan krijgen frown.gif" border="0 <p>Het is me inmiddels overkomen bij C+ NL, Kiosque, Palco en Taquilla. Zijn er nog meer mensen die dit probleem ervaren hebben? <p>Bye

Duwgati

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, en bij mij staat hij ook de hele avond aan of op digitale radio of op de TV kijk even naar mijn posting onder de rubriek [Humax]-[VASTLOOPPROBLEEM HUMMIE OPGELOST]<p>en flash hem ook even zoals ik het heb gedaan (heb er 3 gedaan en lopen allen nog zonder hangers)<p>Groeten Tuurtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist omdat ik dat bericht gelezen had ben ik gaan updaten. En ik heb het keurig volgens de regeltjes uitgevoerd, zoals altijd trouwens. Het loopt ook prima. Zapt snel en probleemloos, EPG inderdaad prima etc. Alleen die vastlopers.<p>Maar oke, ik zal 'm nog 's flashen, wie weet is er toch ergens een hikje geweest tijdens de download.<p>[ 25-11-2001: Bericht gewijzigd door: Duwgati ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zelden vastlopers, wel een rare.

Stond vandaag op France2 of 3 en beeld bleef maar kon hem niet meer naar de volgende zender laten gaan.

Dit met de 3.2a en Fun 5in1.

Heb wel de display tijd naar 1 sec gezet, dat scheelt ook al een boel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg van een kameraad zojuist de melding dat hij meent dat het probleem is gekomen nadat hij de nieuwste settingslijst in zijn Hummie had gezet??<p>Hij is weer teruggegaan naar die van 20-11 en nu heeft hij er geen last meer van? Ik zelf draai met de PET123-settingslijst van 17-11 en merk ook geen rare dingen?<p>Suc6,

Lucky Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tuurtje

Tja, op een gegeven moment ga je het overal in zoeken. Ik zal die nieuwe settingslijst er morgen ook maar eens opzetten (was ik toch al van plan)!<p>En zoals ik al zei, ik merk ook nog steeds niets vreemds? Betreft het hier bepaalde zenders? Op SECA (T,K,P) nog niets gemerkt, ik gebruik de Fun5in1 en sinds gisteren ook nog een AU-GW in mijn SECA 1.05 CAM (als PPUA en MK test).<p>C Ya,

Lucky Star wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Duwgati:

Jouw vastlopers lijken wel te maken te hebben met een defecte voeding.<p>@andere:

Volgens mij heeft het toch te maken met de firmware. Maar niet met of hij er wel of niet goed in is gezet (zou dat dan echt bij zoveel mensen fout gaan ? met precies de zelfde klacht als resultaat ?) maar met de bug die Humax zelf heeft toegegeven en in de 5400 NTSC/PAL heeft 'gefixed'. Ik heb zelf goede ervaringen gehad met de 2.4 patch. Maar die gebruikt dan ook een oudere Humax firmware. Ik werk nu al weer een tijdje met de 3.2 (zonder a) en dat draad redelijk maar loopt inderdaad regelmatig vast (dat zal dan bij mij ook toevallig op precies het zelfde punt fout zijn gegaan). Nu is dat een stuk minder geworden sinds ik m'n funcard 3in1 van seca heb verlost en daar gewoon m'n Aston Cam 1.05 voor gebruik (met een ouwerwetze goudenkaart).<p>Ik denk dat het puur op toeval berust dat je soms veel en soms weinig last van vastlopers hebt. Het is gewoon iets wat in de firmware zit en waar je niets aan doet. En helaas zal die hennepplaneet zich niet meer wagen aan een nieuwe patch anders hadden we nog wel eens een patch gehad die weer zoals de 2.4 feilloos werkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...