MehmetArslan Geplaatst: 13 maart 2005 Geplaatst: 13 maart 2005 Ik heb een vraag in verband met de auto notificatie. Kan ik mijn instelingen niet zo maken dat ik automatisch een berichtje krijg als er een recatie is op een treat waar ik ook op geantwoord heb. Dus geen mail van bv er is een nieuw bericht in de Echostar sectie, maar alleen van een treat in de Echostar sectie waar ik op geantwoord heb. Wist ook niet waar te stellen ,dan maar hier. Satwof ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
Ome Merde Geplaatst: 13 maart 2005 Geplaatst: 13 maart 2005 dan moet je de post als favoriet aanmerken en dan via je profiel daarvoor de e-mail notificatie aanschakelen. da's voor zover ik weet de enige oplossing ... merDe deze ruimte is te huur
MehmetArslan Geplaatst: 13 maart 2005 Auteur Geplaatst: 13 maart 2005 Ik zal het eens proberen,bedankt voor de snelle reply. Satwolf ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen