Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik begin mij af te vragen wat is nu het verschil tussen de V4.1 (firecrypt met simkaartlezer) en de v4.01 (ongekend voor mij)

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Geplaatst:
Citaat:
Ik begin mij af te vragen wat is nu het verschil tussen de V4.1 (firecrypt met simkaartlezer) en de v4.01 (ongekend voor mij)

Volgens mij is er geen verschil. Sommige mensen en handelaren spreken van de v4.1 en anderen van de v4.01, maar met het gelijke beeld er bij.

Het Dragonteam en de meeste shops houden het op v4.01, zo hou ik het er voorlopig ook op.

Er is sprake zoals hierboven ook al gezegd van een nieuwe versie?? misschien dat dat de v4.1 is?

Ik heb het voor de zekerheid maar na gevraagd.

Wordt vervolgd.
Geplaatst:
Citaat:
Met de gewone Dragon Cam loopt het eenvoudig. Het is vooral met de Dragon Twin Cam V4.1 waarmee de problemen zich voordoen, men krijgt dan de melding "flash memory error".

Hoi, wat bedoel je met de "gewone Dragon CAM"? De 3.02???
En die kan wel gewoon met een loaderkaart worden geprogrammeerd, alleen de 4.01/4.1 kan het beste met een P.C.-loader worden geprogrammeerd?
Gr. Paul.
Geplaatst:

Inderdaad dat bedoel ik.

Met de nieuwe V4.1 bedoel ik de Dragon twin cam waarin je een gewone kaart kan steken en supplementair een tweede SIM kaart in zo'n klein lezertje kan steken zoals bij een GSM.

Het is vooral bij deze laatste versie V4.1 dat het fataal afloopt met de Dragon FUN7 loaderkaart.

Proggen met zo'n pc loaderkaart werkt steeds 100%

Maar zoals ik reeds hierboven schreef, niemand hoeft mij te geloven en kan rustig aandoen wat hijzelf wenst te doen.

Geplaatst:

Wat kan ik nou in de FAQ over 4.x schrijven?

- Met de pc-loadercard gaat het altijd goed, en met de FUN7 alleen met de nieuwe serie van de 4.01 deze is te herkennen aan een witte kunstof kaart insteek?

- Is de pc-loadercard een speciale dragonversie of kan het ook met een mm- of cas2 loadercard?

- Gebruik je met de PC-loadercard ook dragonload.exe of is daar iets anders voor?

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Geplaatst:
Citaat:
Gebruik je met de PC-loadercard ook dragonload.exe of is daar iets anders voor?

Hoi, ben er net achter gekomen dat je voor de Dragon PCloader het programma "Dragon PCloader 3.3" moet gebruiken.

Gr. Pch.
Geplaatst:

Yep, was ik even vergeten te vertellen, je hoeft dit programmaatje te gebruiken. Is meestal op de sites van de verkopers te downloaden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen