Gast Geplaatst: 28 november 2001 Geplaatst: 28 november 2001 Goedenavond allemaal ik heb eindelijk mijn computer goed draaien met windows XP. Nu is mijn vraag kan ik mijn hummi zonder problemen patchen met XP of leverd dit conflicten op.<p>groetjes allemaal M EN M
maveric Geplaatst: 28 november 2001 Geplaatst: 28 november 2001 XP geeft geen problemen bij het patchen van de Humax
Gast Geplaatst: 29 november 2001 Geplaatst: 29 november 2001 bij mij gaf xp problemen op de serieele en de parallele programmers dus heb ik hem er maar weer afgehaald.
Gast Geplaatst: 29 november 2001 Geplaatst: 29 november 2001 Ik heb mijn Hummie ook al meermaals gepatched onder XP, no problems!<p>C Ya, Lucky Star
Gast Geplaatst: 1 december 2001 Geplaatst: 1 december 2001 Voor gebruikers van XP: tip als je software van proggies etc. het niet doet:<p>Ga naar het het gewenste programma, rechter click - properties - compatibility - selecteer vervolgens het operating system waar het wel mee werkte. 9 van de 10 keer doet je software het dan weer. Een enkele keer zal dit niet het geval zijn omdat er een dll etc. mist.<p>Suc6<p>D.
Aanbevolen berichten