Ga naar inhoud


kanalenlijst ===> firmware Euromuis ===>DSX7072


aukemuis

Aanbevolen berichten


Probeer nu met MES2.6 de kanalenlijst te schrijven naar de ontvanger. Lezen gaat goed alleen als er dan opgeslagen moet worden dan komt er een foutmelding: Fout in Allocatiebuffer TSR! wat doe ik fout.

 

Als ik de kanalenlijst open dan wordt er ook gevraagd wat voor segment ik wil, heb er een aantal geprobeerd, echter blijf dezelfde fout krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Probeer nu met MES2.6 de kanalenlijst te schrijven naar de ontvanger. Lezen gaat goed alleen als er dan opgeslagen moet worden dan komt er een foutmelding: Fout in Allocatiebuffer TSR! wat doe ik fout.


Decoder een keer met de netschakelaar uit en aanzeten en dan nog eens opnieuw proberen.

Citaat:
Als ik de kanalenlijst open dan wordt er ook gevraagd wat voor segment ik wil, heb er een aantal geprobeerd, echter blijf dezelfde fout krijgen


Dit is normaal omdat de TCS blok er twee keer inzit, kies 1 van de twee.

Suc6
Grts, euromuis
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hier ook ineens dat probleem. Heb al meerdere malen de flash op de beschreven manier van Euromuis erin gezet zonder probleem. Als ik nu de C indruk om op te slaan dan krijg ik de melding:FOUT IN INSTELLING TSR !. Als ik nu nogmaals op C druk dan komt de melding: FOUT IN ALLOCATIEBUFFER TSR !.Heb al diverse malen de ontvanger aan en uit gezet, de flash gewist, MES opnieuw geinstalleerd enz enz. Nu een andere ontvanger de nieuwe Euromuis erin en de flash via MES en ook hier hetzelfde probleem. Ben al de hele middag bezig, ik weet het niet meer. Iemand nog een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...