Ga naar inhoud

Single Inverto PLUS (MTI) vervangen door Invacom?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Op het moment heb ik een Single Inverto PLUS 0,3 dB (MTI).

Ik ben daar wel tevreden over, maar als ik hier op het forum lees zijn er veel mensen met een Invacom.

Is deze kwalitatief stukken beter m.a.w. krijg ik daardoor een betere ontvangst of is het verschil te verwaarlozen.

Alvast bedankt

Geplaatst:

Hoi.

Daar zijn de meningen over verdeeld. Je kan ook geen twee opstellingen zomaar met elkaar vergelijken. Er zijn teveel factoren die een rol spelen.

Probeer hem gewoon uit en kijk wat je het beste bevalt.

Persoonlijk vind ik de cijfertjes niet zo belangrijk. Als het ding z'n werk uitstekend doet is het toch goed?

Skysurfer

Geplaatst:

het ligt er aan waarvoor je de LNB gebruikt.

Als je een vaste opstelling op Astra hebt voor de NL zenders is het verschil te verwaarlozen.

Wil je op moeilijker satelliet beeld hebben kan vervanging door de Invacom wel helpen om bepaalde zenders te onvangen.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Geplaatst:

Ik persoonlijk denk dat het geen moer gaat uithalen, daar MTI een heel goede LNB is.

Satwolf

-------------------------------------------------------------------

Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.

Geplaatst:

Als je nu geen problemen met de MTI hebt zou ik deze gewoon houden, het verschil is te verwaarlozen (allebij de LNB's hebben een waarde van 0,3)

Ik werk zelf met een 0,7 LNB en heb zelden storing of uitval.

Max

Live life to the Max(loader)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen