Gast Geplaatst: 1 december 2001 Geplaatst: 1 december 2001 a.u.b. Prive mededelinglezen.<p>Jullie hebben mij een PM gestuurd en zo ontvang ik er wel meer, maar tot mijn verbazing zie ik dat de meeste dit niet eens meer lezen nadat ik ze heb beantwoord.<p>DUS CHECK JE EIGEN PM'S: http://www.sat4all.com/cgi-bin/nl_ubb/ultimatebb.cgi?ubb=my_profile<p>Of klik boven op: Mijn profiel & Prive mededelingen<p>IK VIND HET ZONDE OM ANTWOORD TE GEVEN ALS HET TOCH NIET WORDT GELEZEN.<p>Groeten Tuurtje
Dr. Humax Geplaatst: 1 december 2001 Geplaatst: 1 december 2001 Ik denk dat de meeste het E-Mailtje lezen wat ze krijgen en daarom niet de PM meer lezen. Heb ik zelf ook vaak. Wat ik de laatste tijd heb is, dat iemand een vraag of info stelt via PM maar ze hebben zelf hun PM uitgeschakeld. Ja, dan is het moeilijk beantwoorden.
Ron Geplaatst: 1 december 2001 Geplaatst: 1 december 2001 Het is toch ondanks het mailtje wel vertstandig de PM box een beetje schoon te houden. PM's moet je zowiezo via PM beantwoorden (in ieder geval niet via reply op het e-mail) want er kunnen in jouw PM box maar maximaal 60 berichten staan. De rest wordt dan automatisch verwijderd!<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 3 december 2001 Geplaatst: 3 december 2001 Mia culpa mia culpa<p>heb inmiddels even uitgelegd oe het komt via pm zal niet meer gebeuren.<p>MyName
Aanbevolen berichten