NL1PDV Geplaatst: 16 maart 2005 Geplaatst: 16 maart 2005 Hallo, Ik heb een Nec nd 1300a dvd brander in mijn pc.. Nu wil het geval dat de laatste 2 dagen ik steeds een error krijg en dus niet kan branden.. Hij geft aan dat er een powercalibratie error is.. Maar wat is dit en hoe kan ik zoiets oplossen.. Ik brand met Nero 6.6.0.0 Ultra Edition.. Kreeg deze melding in eens , geen nieuwe software o.i.d geinstalleerd .. Bedankt alvast voor reply.. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
pillie Geplaatst: 16 maart 2005 Geplaatst: 16 maart 2005 Probeer eens een nieuwe Nero want alle versies voor 6.6.0.8 hebben problemen met SP2. En 6.6.0.8 is de laatste. Probeer ook eens met een ander brand programma te branden. Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
NL1PDV Geplaatst: 16 maart 2005 Auteur Geplaatst: 16 maart 2005 Ik draai gewoon hier met SP1.. Dus zou het daar aan kunnen liggen ??? Maar ja ik zal eens een andere versie of een ander brand proggie proberen.. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
pietpiet50 Geplaatst: 21 maart 2005 Geplaatst: 21 maart 2005 Kan ook aan je schijfjes liggen. Nero 6.3.1.20 en hoger werkt met SP1 en SP2, Laatste nieuwe versie is 6.6.0.8a. Werk zelf ook met XP SP1, en Nero 6.3.1.20, en had last van deze error met Traxdata 2.4x schijfjes (oud maar wel goedkoop). Na het veranderen van de firmware door een gehackte waren alle problemen opgelost. Wellicht kan je hier iets mee. Suc6 VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
alejandro Geplaatst: 9 april 2005 Geplaatst: 9 april 2005 ik heb dit met tdk dvd-r schijfjes,met alle anderen werkt ie goed, Vastberaden, geen arrogantie!
comtech Geplaatst: 9 april 2005 Geplaatst: 9 april 2005 Citaat: Hallo, Ik heb een Nec nd 1300a dvd brander in mijn pc.. Nu wil het geval dat de laatste 2 dagen ik steeds een error krijg en dus niet kan branden.. Hij geft aan dat er een powercalibratie error is.. Maar wat is dit en hoe kan ik zoiets oplossen.. Ik brand met Nero 6.6.0.0 Ultra Edition.. Kreeg deze melding in eens , geen nieuwe software o.i.d geinstalleerd .. Bedankt alvast voor reply.. Een firmware update kan wellicht uitkomst bieden, nieuwe firmware voor jouw brander kun je hier vinden. Grtz, comtech. Ik ga van hier naar daar en telkens als ik daar ben ben ik weer hier, vreemde zaak. Topfield 5500 PVR 200 Gb, Aston Seca Dual 1.07 v2.18, Nokia 9500S Amon 5.4
Gast Geplaatst: 9 mei 2005 Geplaatst: 9 mei 2005 Zet je snelheid maar eens terug weet bijna zeker dat helpt. licht aan de dvd's heb het wel vaker gehad dat er mindere tussen zaken. suc 6
Gast Geplaatst: 10 mei 2005 Geplaatst: 10 mei 2005 Kijk wel naar de juiste firmware, en ff lezen over hoe de reactie's van mensen zijn erop. Vaak komt juist doordat men aangepaste firmware gaat gebruiken dat je dit soort fouten gaat krijgen. Maar soms zijn ze ook op te lossen hiermee. Nooit een update van NEC gebruikt? Deze zorgt dat je dvd-schrijver met meer soorten dvd's om kan gaan. Deze zijn gewoon van hun site te downloaden. De aangepaste firmware's zijn op verschillende site's te vinden. Suc6
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen