Ga naar inhoud


GREEK+ toch niet zo fantastisch


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb de Greek+ geïnstalleerd volgens het boekje (eerst HIC10110.06 (loader H208), dan de CAM3.2 Greek).

Mijn bevindingen zijn minder rooskleurig dan wat ik tot nu toe gehoord heb. Het klopt dat er geen vastlopers meer zijn bij het zappen, maar ik ben op enkele dagen reeds 3x vastgelopen na meer dan een uur naar hetzelfde kanaal gekeken te hebben. M.a.w. na een uur kijken merk je dat alles rotsvast zit. Dat is mij vroeger nooit overkomen.

Een tweede probleem: ik heb een koelventilatortje geïnstalleerd op de 12 volt aansluiting. Vroeger werkte dat perfect, met de Greek+ blijft het draaien ook als de ontvanger uitgeschakeld wordt. Niet echt praktisch!

Resultaat: back to cam 3.2a van Cr. Ivan. smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo iedereen,<p>Dat gedoe rond de +cam patchen moet toch eens gerelativeerd worden. Iedereen dient voor zich uit te maken wat bij hem het beste draait. Ik draai met de 3.2 +cam van Hemp en deze loopt dan weeral lekker bij mij. Geen reden om dus een andere versie te proberen. Als je op een avondje zappen soms geen of soms één vastloper hebt kan je toch niet klagen. Dit komt spijtig genoeg voor bij de meeste digitale ontvangers. Dit moeten we er gewoon bij nemen.<p>Salut.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn idee!<p>

Indien iets werkt kan je het het beste zo laten en niet te vaak gaan wijzigen!<p>Iets nieuws is per definitie niet altijd vooruitgang, stabiliteit is veel belangrijker!!!<p>

Gr, wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...