Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:
In elk geval is het transponder nieuws er op achteruit gegaan in de nieuwe Satellite...

Nou, ik vind het transpondernieuws er wel op vooruit gegaan maar dat had ook niets met DutchMedia te maken. Het nieuws vind ik tegenwoordig echter pet, vroeger had men nog wel eens echt nieuws maar tegenwoordig lees je het (door de vertraging die men heeft door het tweewekelijks verschijnen en omdat het nog eerder bij de drukker moet zijn) veel eerder op internet, omdat het om standaardnieuws gaat.
Eerlijk gezegd één van de redenen waarom ik de TV Satellite heb opgezegd, er staan nog wel eens leuke dingen in maar echt een abonnement waard vind ik het helaas niet meer.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Geplaatst:

TV Satellite lijkt me alleen maar interessant als je een veel naar de duitse satelliet zenders kijkt. Ze hebben namelijk alleen programma gegevens van de atra op 19.8 graden en naast het CDS pakket met voornamelijk de standaard zenders uit een regulier kabelpakket is op 19.8 graden vooral FTA duitstalig, duitstalig en nog een duitstalig (afgezien van de travel trannel dan). De interessante engelse FTA kanalen op de astra 2(D) zijn totaal afwezig (BBC1 t/m 4, reality TV, extreme sports en misschien in de toekomst ITV 1 t/m 3). En op een overzicht van de duits nagesynchroniseerde films van vandaag zit ik echt niet te wachten. Maar de woensdag avond film op BBC3 (die om 19.30 lokale tijd, dus bij ons 20.30 begint) weer wel!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen