Ga naar inhoud


Sport Italia?


EL PIÑO

Aanbevolen berichten

Ik zag op http://www.knplogic.com/sport dat de wedstrijd Ajax - PSV komende zondag, zij het met een half uur vertraging, wordt uitgezonden door Sport Italia. Nu staat deze op Lyngsat als zijnde gecodeerd in zowel Mediaguard 1 als 2, aangezien ik nooit naar de zender gekeken heb vraag ik me af wat dat inhoud.. Is het, zoals bij de Mediaset zenders op dezelfde transponders, zo dat er zowel in Seca 1 als in 2 gecodeerd wordt, of worden bepaalde dingen alleen in 2 gecodeerd? En, als het met 1 open gaat, om welke ident gaat het dan? Graag een hint.

 

Natuurlijk doet Polsat Sport het ook nog wel, maar dat half uur vertraging komt mij wel goed uit, vandaar.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorry bovenstaande is niet juist.

King of Sat geeft ook seca 1 en seca 2 aan voor Sport Italia. (geen VideoGuard)

 

Sport Italia staat in verschillende kanalen lijsten vermeld als Si Dfree.

 

Freq. 11083 Mhz, Polarisatie Horizontaal, SR 27500, FEC 2/3

Of er ook tijdens Ajax-PSV in seca1 uitgezonden word weet ik niet.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Lijkt mij niet dat ze voor deze wedstrijd even een codering eraf halen en alleen in Seca2 gaan zitten.


Het kan echter wel dat men voor wedstrijden waar men geen Europese rechten voor heeft men allen in Seca2 uitzend. Zoals RAI en Mediaset doen met sportwedstrijden.

Overigens daarstraks even geprobeerd, maar het beeld blijft maagdelijk zwart, ook als ik voor Mediaguard 1 kies. Juiste sleuteltjes (voor ID 001C) zijn geladen, dus dat is het niet. Ook Mediaguard 2 werkt niet, terwijl de meeste Italiaanse zenders daarin nog wel werken...

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...